دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1393 - 13:10
ثمری عنوان کرد

بزرگترین رویداد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز

دکتر داود ثمری از دوازدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین رویداد پژوهشی این دانشگاه یاد کرد.
کد خبر : 6346

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی و دبیر این گردهمایی اعلام کرد: دوازدهمین گردهمایی سراسری معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تبیین سیاست ها و راهبردهای دانشگاه در زمینه پژوهش و فناوری در تاریخ های 13 و 14 اسفند سال جاری در استان خوزستان و به میزبانی واحد اهواز برگزار می‌شود.


وی که در جلسه هماهنگی این گردهمایی در واحد اهواز سخن‌ می‌گفت، اظهار کرد: علاوه بر حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اختتامیه، استاندار خوزستان، مقام های محلی، نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه، معاونان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان در این گردهمایی حضور خواهند داشت.


ثمری افزود: این گردهمایی با رویکرد هم افزایی، انتقال تجربیات، بررسی مسائل و مشکلات و هموار کردن مسیر اجرای برنامه های پژوهش و فناوری دانشگاه برای دست‌یابی به جایگاه برتر در تراز ملی و بین المللی با توجه به سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری و ضرورت گذار از دانشگاه پژوهش محور به کارآفرین، تولید، گسترش و تبدیل دانش به کالا و خدمات مفید برای بهزیستی مردم و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان برنامه ریزی شده و حاضران علاوه بر پرداختن به برنامه های اجرایی در قالب یک کارگاه آموزشی مصوب تحت عنوان مدیریت عملیاتی با مبانی جدید نیز آشنا می شوند.


این مسئول اضافه کرد: دوازدهمین گردهمایی معاونان پژوهش و فناوری و رئیسان مراکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی در پنج کمیسیون تخصصی توسعه فناوری و ارتباط با صنعت، امور پژوهشی،گسترش علم و علم سنجی، توسعه شبکه آزمایشگاهی و راه کارهای مبارزه با آثار مخرب ریزگردها برگزار می شود.


ثمری اظهار کرد: نتایج کمیسیون ها به عنوان یکی از برنامه های راهبردی پژوهش و فناوری در سال 1394 مد نظر قرار خواهد گرفت و در خاتمه، گردهمایی با قرائت بیانیه به کار خود پایان می دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب