دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

۲ بازیگر پیشکسوت مشهدی در بستر بیماری +عکس

مهدی صباغی و غلامرضا بایزان‌منش از بازیگران پیشکسوت تئاتر و سینمای مشهد این روزها در بستر بیماری هستند و حال مناسبی ندارند.
کد خبر : 634578
بازیگر



به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، مهدی صباغی و غلامرضا بایزان‌منش از بازیگران پیشکسوت تئاتر و سینمای مشهد این روزها در بستر بیماری هستند و حال مناسبی ندارند. مهدی صباغی این روزها پس از پشت سر گذاشتن سکته قلبی دچار ناتوانی جسمی شده و در بستر بیماری است. همچنین غلامرضا بایزان‌منش مدتی در بیمارستان بستری بود و این روزها پس از مرخصی از بیمارستان همچنان در بستر بیماری به سر می‌برد و حال خوشی ندارد. پس از اعلام عمومی این موضوع از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان مسئولان شهر مشهد به این مسئله توجه کرده و پیگیر حال این هنرمندان شدند.


مهدی صباغی متولد ۱۳۳۰ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی علاوه بر بازیگری در رادیو نیز کار می‌کند. از فیلم‌های سینمایی او می‌توان به «مرز خوشبختی»، «آسمان هشتم»، «زنان ونوسی، مردان مریخی»، «مهتاب روی سکو»، «آخرین نقش»، «راننده تاکسی»، «عاشق»، «بازگشت قهرمان»، «سایه خیال»، «گریز از شهر» و... اشاره کرد. صباغی در سریال‌هایی همچون سال‌های «دور از خانه»، «سلام»، «دفترخانه شماره ۱۳»، «پلیس جوان»، «خانواده حمزه‌علی خان»، «کمند خاطرات»، «عقیق» و... نقش‌آفرینی کرده است. فعالیت‌هایی رادیویی این بازیگر نیز به برنامه‌های «کوی نشاط» (۱۳۹۴–۱۳۹۱) و «صبح جمعه با شما» برمی‌گردد.


۲ بازیگر پیشکسوت مشهدی در بستر بیماری +عکس


غلامرضا بایزان منش متولد سال ۱۳۳۲ است. وی با نمایش «سرنوشت» وارد حیطه بازیگری شد و در تئاترهایی همچون «چوب به دست ها»، «سیاه زنگی مرد فرنگی، د ایره زنگی»، «شب بیست و یکم» «شقایق دره»، «هفت کچل»، «از طواف تا تفت»، «پشت پرچین»، «کمند خاطرات» و «آوارگان عشق» به ایفای نقش پرداخته است. بایزان منش در کنار تئاتر در پروژه‌های تصویری متعددی، همچون «اسیر» به کارگردانی فاضل راد، «گمشده» ساخته مهدی صباغ زاده، سریال «طوفان شن» به کارگرد انی جواد شمقدری، «فضل بن شاذان» ساخته علی غفاری، «روز باران» اثر اسماعیل براری و سریال «روایت عشق» به کارگرد انی علاءالد ین رحیمی و مرحوم انوشیروان ارجمند هم حضور داشته است.


خبرگزاری آنا برای این دو بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای مشهد آرزوی صحت و سلامتی دارد.


انتهای پیام/۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته