دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1400 - 16:21
حجت‌الاسلام پاک‌نژاد:

دوره ۲۶ مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان برگزار شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: مسابقات سراسری قرآن و عتـرت این دانشگاه به همت کانون قرآن و عترت به‌صورت مجازی برگزار شد.
کد خبر : 634469
مسابقات قرآن

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در بندرعباس درباره برگزاری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار کرد: ۲۶مُین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی هرمزگان در دو بخش برادران و خواهران با استقبال خوب شرکت‌کنندگان در مقایسه با دوره‌های قبل در مدت یک روز به میزبانی دانشکده مهارت و کارآفرینی سما، به‌صورت برخط برگزار شد.


وی افزود: این دوره از مسابقات شامل رشته‌های در رشته‌های قرائت، ترتیل، تحقیق، حفظ، اذان، دعاخوانی، با حضور داوران برتر استانی برگزار و پس از داوری، منتخبین راهی مرحله انتخاب استانی در سال جاری خواهند شد و در نهایت نیز رتبه‌های برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.




بیشتر بخوانید:


معرفی برگزیدگان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان




مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از تلاش‌های شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان و دبیر کانون قرآن عترت دانشگاه، صدیقه تربت در راستای برگزاری این مسابقات تشکر کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته