دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قاتل به فاصله چهار سال همسر و پسرش را کشت

محسن «ح» قاتل سابقه‌داری که یک بار اقدام به کشتن همسرش کرده بود و با رضایت خانواده مقتوله آزاد شده بود، پسرش را کشت.
کد خبر : 63440
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا به نقل از اعتماد، دختر متهم به اداره دهم پلیس آگاهی گفت: آن شب پدرم ساعت ١٠ شب به خانه آمد و به بهانه اینکه چرا برادر ١٤ ساله‌ام محمدعلی مادربزرگم را اذیت می‌کند با او درگیر شد. حدود ساعت ٣ نیمه‌شب بود که با شنیدن صدای خِس‌خِس از خواب بیدار شدم، وقتی چراغ را روشن کردم ناگهان پدرم را دیدم که بر روی سینه برادرم افتاده و در حال خفه کردن اوست. از مادربزرگم درخواست کمک کردم اما همان موقع یک جسم تیز به بازویم خورد و توان حرکتم را از بین برد. بلافاصله با ١١٠ تماس گرفتم. پلیس که از راه رسید پدرم هنوز مشغول خفه کردن محمدعلی بود. ماموران محمدعلی را به بیمارستان بردند. اما او در بیمارستان فوت کرد.


به این ترتیب پرونده‌ مقدماتی با موضوع قتل عمد به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران تشکیل شد و برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل عمـد پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد، او شب حادثه در منزل دوستانش مصرف شیشه داشته و پس از مراجعه به خانه با پسرش درگیر شده و حدود ساعت سه او را به قتل رسانده است. با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و بررسی سوابق وی مشخص شد که محسن. ح (٤٩ ساله) در تاریخ یکم شهریورماه سال ٩٠ پس از مصرف شیشه و درگیری با همسرش مهناز (٤٠ ساله) او را با ضربات چاقو به قتل رسانده. در این پرونده که در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی رسیدگی شده بود متهم با حکم دستگاه قضایی به قتل عمـد محکوم شد اما پس از گذشت چند سال و با رضایت خانواده مقتوله، از زندان آزاد شد.
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دلایل و شواهد به دست آمده از زمان ارتکاب جنایت، قرار بازداشت قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته