دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 دی 1400 - 14:44
پس از مثبت شدن تست کرونای مسافران آمریکایی؛

پکن پروازها از آمریکا به چین را به حالت تعلیق درآورد

پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای بسیاری از مسافران سه شرکت هواپیمایی آمریکایی هنگام ورود، سازمان هواپیمایی کشوری چین دستور لغو ۲۲ پرواز از آمریکا را صادر کرد.
کد خبر : 634169
چین



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا از شبکه خبری الجزیره، اداره هوانوردی غیرنظامی چین طبق قوانین همه‌گیری کووید-۱۹، دست‌کم ۲۲ پرواز برنامه‌ریزی‌شده خطوط هوایی مسافربری ایالات‌متحده را لغو کرده است.


بر اساس گزارش این اداره، ۱۰ پرواز از خطوط هوایی دلتا، ۶ پرواز از خطوط هوایی یونایتد و ۶ پرواز از امریکن ایرلاین به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای شمار زیادی از مسافرانشان هنگام ورود به چین لغو شده‌اند.


دلتا اعلام کرد که پروازهای دیترویت به شانگهای را جمعه گذشته و برای ۱۴ ژانویه به دلیل قوانین سخت‌گیرانه چین لغو کرده است. این قوانین همه شرکت‌های هواپیمایی که ثبت تست مثبت کرونا داشته‌اند را مجبور به لغو پروازهایشان به چین می‌کند.


اداره هواپیمایی غیرنظامی چین روز سه‌شنبه اعلام کرد که دو پرواز دیگر دلتا از دیترویت به شانگهای و ۶ پرواز دیگر دلتا از سیاتل به شانگهای را از هفته آینده لغو خواهد کرد که درمجموع لغو پروازهای این شرکت را به ۱۰ مورد افزایش خواهد داد.


انتهای پیام/۴۱۵۵/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته