دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
زالی: 

طرح شهید سلیمانی دستاوردهای زیادی در مقابله با کرونا داشت+ عکس

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا  گفت: طرح شهید سلیمانی دستاوردهای زیادی در مقابله با ویروس منحوس برای کشور دارد.
کد خبر : 633967
تجلیل از دست اندرکاران طرح بسیج ملی شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار گروه سیاسیت خبرگزاری آنا، علیرضا زالی، رئیس عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران، در همایش تجلیل از دست اندرکاران طرح بسیج ملی شهید سلیمانی در مبارزه با ویروس کرونا که عصر امروز ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ در سالن اجلاس سران برگزار شد، با بیان اینکه سپاه نگاه عمیق استراتژیک به مقابله با ویروس دارد، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی با همت دوستان در سپاه و بسیج شکل گرفت و از پشتیبانی خوبی برخوردار است.


رئیس عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران: این طرح در شرایطی پا به عرصه مداخله گذاشت که فضای کشور اندوهگین بود اما به برکت این طرح ۱۷ هفته متوالی شاهد کاهش فزاینده و رو به تنزل آمار ابتلا به کرونا بودیم.



وی در تببین اهمیت طرح شهید سلیمانی یادآور شد: این طرح یک فضای اجتماعی محشوریت در کشور شکل گرفت و مردم دیدند که همه در کنار هم برای مقابله با ویروس کرونا هستند.


زالی با بیان اینکه این طرح دستاورد مهم برای دستگاه های کشور داشت، تصریح کرد: روح بلند شهید سلیمانی آثار زیادی بر اجرای این طرح داشت چرا که این شهید بسیار مردمی بود.


وی با بیان اینکه خانواده های زیادی از طرح شهید سلیمانی در غالب های مختلف برخوردار شدند، خاطر نشان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی آثار شگرفی در مقابله با ویروس منحوس کرونا داشت و این طرح همچنان ادامه دارد.



انتهای پیام/۴۱۲۹/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته