دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مائوریسیو پوچتینو:

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تازگی است/ توانایی ارائه بازی با قدرت را داریم

سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن گفت: با ایجاد تغییر در تیم به دنبال تازگی بودیم و با قدرت به سوی آینده می‌رویم.
کد خبر : 633804
مائوریسیو پوچتینو



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، پاری‌سن‌ژرمن در هفته بیستم رقابت‌های لیگ یک فرانسه در خانه لیون به تساوی یک بر یک رضایت داد تا با ۱۱ امتیاز اختلاف نسبت به نیس رده دومی در صدر جدول جای بگیرد اما اکنون ۴ بازی از ۵ دیدار اخیر خود در لیگ یک را مساوی کرده است.


مائوریسیو پوچتینو که به خاطر نتایج هفته‌های اخیر تیمش مورد پرسش خبرنگاران قرار داشت درباره عملکرد جورجینیو واینالدوم که در پست هافبک و دیگر پست‌ها نمایش دلخواه را ارائه نکرده با دفاع از هافبک دفاعی هلندی تیمش به «اکیپ» (L'Equipe) اظهار کرد: مسئله تعادل در کنار دسترسی داشتن به تمامی بازیکنان نیز مطرح است. من فکر نمی‌کنم این مسئله موقعیت، بلکه وضعیت فرم باشد. واینالدوم تجربه زیادی دارد، او در باشگاه‌های بزرگ حضور داشته و به بازی در پست‌های مختلف عادت کرده است.


سرمربی تیم پاری‌سن‌ژرمن در ادامه توضیحات خود در مورد عملکرد شاگردانش گفت: زمانی که ما دچار تغییر شدیم، به دنبال تازگی بودیم. معرفی تیلو کرر، ژاوی سیمونز و ادوارد میچوت انرژی و اشتیاق به ارمغان آورد. آنها در گل تساوی نقض داشتند و بار تیم را به دوش کشیدند، بنابراین من خوشحالم. تیم هنوز جای پیشرفت دارد و می‌توانیم با قدرت به سوی آینده گام برداریم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته