دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 دی 1400 - 17:31
شهیدی‌پور در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

جوان‌گرایی عامل موفقیت تیم پرافتخار واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی

سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنان تیم واترپلو این دانشگاه بین ۲۶ و ۲۷ سال است، گفت: جوان‌گرایی این تیم، عامل کسب عناوین برتر در لیگ و مسابقات آسیایی بوده است.
کد خبر : 633730
علیرضا شهیدی‌پور سرمربی واترپلوی دانشگاه آزاد.jpeg



علیرضا شهیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جزو معدود نهادهایی بوده که سرمایه‌گذاری‌های خوب و البته مداومی در واترپلو انجام داده و توانسته افتخارات قابل‌توجهی را در ایران و آسیا به دست بیاورد، گفت: این تیم دارنده برنز جام باشگاه‌های آسیا در سال ۹۶ و نیز ۶ دوره قهرمانی ۲ دوره نائب قهرمانی و یک دوره سومی را در لیگ برتر واترپلو کسب کرده است و کماکان در لیگ امسال نیز مدعی عنوان قهرمانی است.


وی افزود: از یک ماه و نیم پیش نسبت به جذب بازیکنان اقدامات لازم را آغاز کردیم هزینه‌های پشتیبانی و مبالغ قراردادها با حمایت‌های امیرعباس لشگری، رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی تأمین شد و این امر باعث شد بتوانیم ۶ نفر از بازیکنان خوب تیم ملی را در اختیار بگیریم.


شهیدی‌پور با بیان اینکه ۸۰ درصد از نفرات تیم، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، گفت: البته تعدادی از بازیکنان نیز به دلیل اینکه در مقطع پیش‌دانشگاهی تحصیل می‌کنند، درصدد انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی برای ادامه تحصیل هستند.


وی ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان تیم واترپلو دانشگاه بین ۲۶ و ۲۷ سال است. جوان‌گرایی در تیم‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، عامل مهم موفقیت این تیم‌ها در لیگ برتر بوده است.


سرمربی تیم واترپلو دانشگاه آزاد اسلامی در مورد نحوه برگزاری تمرینات و بازی‌ها در شرایط کرونایی افزود: در حال حاضر استخر ۹ دی به‌عنوان تنها استخر قابل استفاده شهر تهران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و در هفته سه تا چهار بار در آن تمرین انجام داده‌ایم و این تمرینات، امتیاز خوبی برای تیم محسوب شد که در کسب نتایج مطلوب در مسابقات مقابل رقیبان، مشهود است.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته