دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد شوشتر:

حضور دکتر میرزاده در خوزستان موجب دلگرمی محافل علمی و جامعه دانشگاهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان را نقطه عطف و فرصتی مبارک و مغتنم برای این استان شهیدپرور توصیف کرد.
کد خبر : 6337

دکتر غفار پوربختیار با توجه به جایگاه ممتاز استان خوزستان در عرصه علمی کشور به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: حضور دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این استان زرخیز و شهید پرور می‌تواند موجب دلگرمی محافل علمی و جامعه دانشگاهی شود و قطعا نقطه عطف و فرصتی مغتنم خواهد بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با توجه به سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خوزستان و برخورداری این استان از پتانسیل های بسیار خوب علمی، فرهنگی و اقتصادی، ابراز امیدواری کرد که این سفر مبارک برکات و دستاوردهای خوبی برای این استان در پی داشته باشد و آثار خوب آن موجب خرسندی دانشگاهیان و سایر اقشار شود.


پوربختیار در تشریح سیاست ها و استراتژی آتی واحد شوشتر به آنا گفت: با توجه به وضعیت حساس کنونی مهم‌ترین اولویت واحد شوشتر کسب منابع جدید مالی در راستای کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی و نیز کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری است که در این زمینه تلاش ها و برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته است و امیدواریم این برنامه ریزی‌ها در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با توجه به تاسیس چندین رشته جدید در مقطع کار‌شناسی ارشد و پنج رشته در مقطع دکترا خاطرنشان کرد: از دیگر اولویت های راهبردی واحد شوشتر گسترش تحصیلات تکمیلی و تاسیس رشته‌های پرکاربرد در مقطع کار‌شناسی ارشد و دکترا بوده که در این زمینه تلاش های خوبی صورت گرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته