دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازدید مسئولان دانشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری و رئیس دبیرخانه علمی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و زیرساخت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار بازدید کردند.
کد خبر : 633616
بازدید



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سبزوار، وحید ضرغامی به همراه محمد علی‌اکبری رئیس دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در حاشیه بازدید از امکانات و زیرساخت‌ها با هیئت‌رئیسه و جمعی از مسئولان اجرایی درباره مسائل جاری و برنامه‌های آتی این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کردند.


بازدید مسئولان دانشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با قدردانی از همکاری خوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار در پیشبرد برنامه‌های علمی و پژوهشی، ابراز امیدواری کرد برنامه‌های آتی این مجموعه در زمینه توسعه زیرساخت‌های علمی و پژوهشی، طبق زمان‌بندی مشخص‌شده، پیش رود.(بیشتر بخوانید)


قاسم قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار نیز در این نشست به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های اخیر این واحد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف پرداخت.


بازدید مسئولان دانشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار


به گزارش آنا، بازدید از زیرساخت‌ها، زمین‌ها و مزارع واقع در شهرستان‌های جوین و داورزن و بررسی وضعیت کنونی و چگونگی بهره‌وری آتی آنها از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه قائم‌مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه به سبزوار بود.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته