دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1394 - 16:14

10 ماه با کانون دانشجویی هلال احمر واحد شاهین‌شهر/ از امدادرسانی به مسافران نوروزی تا مشارکت در فعالیت‌های مذهبی

دبیر کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: «کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر یکی از فعال‌ترین کانون‌های هلال احمر سراسر کشور بوده که فعالیت‌های چشمگیر این کانون در ده ماهه گذشته مبین این مطلب است».
کد خبر : 63336

علی تحصیل‌دار در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «این کانون به تبعیت از شعار هر «خانواده یک امدادگر»، اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه در طول ده ماهه گذشته برای دانشجویان، کارکنان و استادان کرده است».


این فعال هلال احمر افزود: «شرکت فعال در برنامه‌های اجتماعی از دیگر اقدامات انجام شده از این کانون بوده که با استقبال کم‌نظیر اعضای کانون صورت پذیرفته است».


دانشجوی واحد شاهین شهر بیان کرد: «با توجه به اینکه واحد شاهین شهر در مسیر شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار دارد راه اندازی ایستگاه هلال احمر برای کمک و امداد رسانی به مسافران نوروز و تابستان یکی دیگر از فعالیت‌های این کانون است».


تحصیل‌دار خاطرنشان کرد: «اجرای تست سلامت، تلاش در راستای توسعه فضای سبز، برگزاری همایش‌های مختلف، مشارکت در فعالیت‌های مذهبی و برگزاری اردوهای آموزشی بخشی از فعالیت‌های انجام شده از سوی کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر است».


دبیر کانون هلال احمر از دکتر رئیس السادات رئیس واحد شاهین شهر به‌خاطر حمایت‌های بی‌دریغ از این کانون قدردانی کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته