دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1400 - 10:18
استاد حوزه و دانشگاه:

ولایتمداری از مهم‌ترین اصول اسلام است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: ولایتمداری از مهم‌ترین اصول اسلام بوده و شیوه حکومتی دین اسلام بر پایه ولایت است.
کد خبر : 633338
مراسم



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از لنجان، حجت‌الاسلام مجید آبکار در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه و مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان اظهار کرد: ولایتمداری از مهم‌ترین اصول اسلام بوده و شیوه حکومتی دین اسلام بر پایه ولایت است. از این‌رو انسان برای پیمودن راه سعادت باید از فرمان‌ها راهنمایان الهی تبعیت و پیروی کند.


وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) نمونه کاملی از ولایتمداری را به نمایش گذاشتند و در همراهی کردن حضرت علی(ع) به وضوح نشان دادند که باید در راستای رهنمودهای ولی امر زمان خود عمل کرد و در این مسیر نباید هراسی به دل راه داد.(بیشتر بخوانید)


استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: بینش توحیدی هر شخص در همه زندگی او متبلور می‌شود و هر انسان به اندازه معرفت و بندگی در مقابل خدای متعال، رفتار و شخصیت خود را سامان می‌دهد. در زندگی حضرت فاطمه(س)، خدامحوری بیش از هر چیز دیگر به چشم نمایان است و در همه جلوه‌های رفتار و گفتار آن حضرت حضور دارد.


سردار سلیمانی، نمونه انسان مؤمن عاشق بود


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان نیز گفت: سردار سپهبد قاسم سلیمانی، نمونه انسان مؤمن عاشق بود. وی همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانست و همه زندگیش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود.


سیدمسعود داودی اضافه کرد: شهید سلیمانی اسطوره بزرگ است؛ اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم و الگوی اخلاص و کار مخلصانه برای خدا، نمونه ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم که همه ما باید از اخلاق و منش وی درس بگیریم.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته