دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 دی 1400 - 15:18
ایوبی:

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بدون چشمداشت به کمک کادر درمان آمدند

فرماندار ممسنی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بدون هیچ چشمداشتی در دشوارترین شرایط بحرانی شیوع کرونا به کمک همکاران ما و شبکه بهداشت و درمان آمد.
کد خبر : 633253
تجلیل از دانشگاهیان واحد ممسنی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ممسنی، داود ایوبی در مراسم تجلیل از رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی که با ستاد کرونا همکاری داشته‌اند، گفت: این دانشگاه کار واکسیناسیون را در سالن سلف سرویس با امکانات خوب به مدت چهار ماه انجام داد.




بیشتر بخوانید:


دانشگاه آزاد اسلامی در واکسیناسیون مردم خوش درخشید




وی اضافه کرد: جلوه زیبای این کار آن است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی بدون هیچ چشمداشتی در دشوارترین شرایط بحرانی شیوع کرونا به کمک همکاران ما و شبکه بهداشت و درمان آمد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی بدون چشمداشت به کمک کادر درمان آمدند


فرماندار ممسنی عنوان کرد: در شرایطی که ویروس مرموز کرونا هر روز رویی از پیچیدگی‌های خود را نشان می‌دهد و همچنان علم بشر از کشف دارو و واکسن علیه آن عاجز مانده، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی و مدافعان عرصه سلامت هر روز نمایی از فداکاری و ایثار خود را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنانشان عیان می‌کنند.


ایوبی بیان کرد: امروز مسئولان و مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها و دانشگاه هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد، آگاه شده‌اند و گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌ به دست می‌شود.


در پایان این مراسم از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و دو نفر از همکاران فعال در عرصه سلامت این دانشگاه تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب