دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسماعیلی:

دولت اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی شهرستان آشتیان را تأمین می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به آشتیان و بازدید از کتابخانه عباس اقبال آشتیانی اظهار کرد: رئیس دولت سیزدهم شخصی فرهنگی، عالم، انقلابی و فرهنگ دوست است و با همه وجود پشتیبان فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.
کد خبر : 633182
محمد مهدی اسماعیلی



به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به آشتیان و بازدید از کتابخانه عباس اقبال آشتیانی اظهار کرد: رئیس دولت سیزدهم شخصی فرهنگی، عالم، انقلابی و فرهنگ دوست است و با همه وجود پشتیبان فعالیت‌های فرهنگی و هنری است.


وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان آشتیان، گفت: مجموع افراد متنفذ و خیر در این شهرستان وجود دارند و می‌توانند کمک کنند تا بتوان گام‌های خوبی برای ارتقا وضعیت فرهنگی هنری این شهرستان برداریم.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: بنده به ارتقای هرچه بیشتر حوزه فرهنگ و هنر در دوره جدید امید دارم و این رغبت و علاقه در همه جا در چهره همگان نمایان است و دولت فرهنگی نیز چنین عزمی دارد.


وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی نیازمند تکمیل هستند و قرار شد برای مجتمع فرهنگی بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و ۵۰ درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تأمین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود و این شهرستان با این عظمت و کسوت دارای یک مجتمع فرهنگی خوب شود.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ۵۰ درصد پروژه کتابخانه نیز توسط خیرین ظرف یکسال پیش رفته و مابقی آن طی تفاهم نامه‌ای از سوی اداره کل کتابخانه ها یا کمک استانداری در اسرع وقت انجام شود.


اسماعیلی در پایان بیان کرد: امیدواریم در این منطقه بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری در تراز این شهرستان برگزار کنیم.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته