دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دو انتصاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

مهندس علی امین رشیدی فر با صدور حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان به سمت کار‌شناس حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان این واحد منصوب شد.
کد خبر : 63302

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به پیشنهاد دکتر عبدالکریم البوغبیش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان و موافقت دکتر سروش زرین آبادی رئیس شورای برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، علی امین رشیدی‌فر به سمت کار‌شناس حوزه برنامه ریزی و اموراقتصادی دانش‌بنیان واحد شادگان منصوب و معرفی شد.


رشیدی فر کار‌شناس اداره پژوهش و فناوری واحد شادگان است که با حفظ سمت به عنوان کار‌شناس حوزه برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان منصوب شده است.


انتصاب مسئول صندوق رفاه و بیمه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان



علی آگاهی با صدور حکمی از سوی دکتر فرید ذاکر مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به سمت مسئول صندوق رفاه و بیمه دانشجویان این واحد منصوب شد.


به پیشنهاد دکتر عبدالکریم البوغبیش سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان و با صدور حکمی از سوی فرید ذاکر مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، علی آگاهی به سمت مسئول صندوق رفاه و بیمه دانشجویان به مدت یک سال منصوب و معرفی شد.


آگاهی کار‌شناس حوزه مالی واحد شادگان است که با حفظ سمت به عنوان مسئول صندوق رفاه و بیمه دانشجویان منصوب شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته