دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1400 - 16:17
حجت‌الاسلام کاظمی:

مهم‌ترین اهداف پرورش داعش حمله به ایران بود

مشاور فرمانده نیروهای مقاومت گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف پرورش داعش حمله به ایران بود و اگر می‌خواستیم در خاک خود دفاع کنیم، یقیناً انسان‌های زیادی به فجیع‌ترین شکل به شهادت می‌رسیدند.
کد خبر : 632974
حجت‌الاسلام محمد کاظمی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ساری، حجت‌الاسلام محمد کاظمی در دومین همایش سید شهدای جبهه مقاومت که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از علت‌های حضور جوانان و رزمندگان مقاومت در عراق و سوریه امنیت ایران و نظام اسلامی است؛ زیرا از مهم‌ترین اهداف پرورش داعش حمله به ایران بود و اگر می‌خواستیم در خاک خود دفاع کنیم، یقیناً انسان‌های زیادی به فجیع‌ترین شکل به شهادت می‌رسیدند.


مشاور فرمانده نیروهای مقاومت افزود: امنیت یکی از شاخص‌های مهم و اثرگذار در ایجاد اقتصاد پویا و درآمدزاست. اگر داعشی‌ها وارد ایران می‌شدند فجایعی به مراتب سخت‌تر و گسترده‌تر به بار می‌آوردند.(بیشتر بخوانید)


سالن همایش واحد ساری به نام سردار سلیمانی مزین می‌شود


نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران نیز با پرداختن به شاخصه‌های مکتب حاج قاسم، مکتب حاج قاسم را مکتب پویا و برگرفته از تعالیم ائمه معصومین دانست و عنوان کرد: اینکه نوجوان و جوان نسل امروز به اسم حاج قاسم افتخار می‌کند و می‌خواهد همانند او شود، نشان می‌دهد؛ که حاج قاسم تمام شدنی نیست.


مهم‌ترین اهداف پرورش داعش حمله به ایران بود


حجت‌الاسلام احمد اسلامی از موافقت دکتر کرمانیان با نامگذاری سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری به نام سردار سلیمانی خبر داد.


انتقاد از نامگذاری سردار سلیمانی به قهرمان ملی


یکی از فرماندهان نیروی مقاومت در سوریه و از همرزمان سردار سلیمانی نیز با بیان خاطرات و بررسی شخصیت نظامی و اخلاقی حاج قاسم سلیمانی با انتقاد از نامگذاری سردار سلیمانی به قهرمان ملی گفت: سردار سلیمانی فقط فرمانده نیروی قدس ایران نبود؛ بلکه فرمانده نیروی مقاومت در لبنان و سوریه و عراق و یمن و افغانستان بود.


علی محبی با بررسی ابعاد شخصیت نظامی حاج قاسم او را فردی شجاع و با تدبیر خواند و بیان کرد: در هر عملیاتی که حضور پیدا می‌کرد محور مقاومت به پیروزی‌های چشمگیری دست می‌یافت. رعایت حق‌الناس یکی از خصوصیات بارز اخلاقی و برگرفته از شخصیت پرورش یافته انسانی سردار سلیمانی بوده و حتی کندن میوه از درختان کسانی که از ترس داعش ترک شهر کرده بودند را حرام می‌دانست، در حالی که مشغول دفاع از همان شهر در برابر هجوم داعش بود.


مهم‌ترین اهداف پرورش داعش حمله به ایران بود


به گزارش آنا، این مراسم که با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام عطرآگین شده بود با مداحی و نوحه‌خوانی در رسای سردار سلیمانی و شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مقاومت و عزاداری حضرت زهرا (س) به پایان رسید.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته