دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1394 - 14:22

دو مدال رنگین، رهاورد کشتی‌گیران واحد بجنورد در مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در سی و ششمین دوره رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی دو مدال رنگین را به خود اختصاص دادند.
کد خبر : 63296

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی جام جهان پهلوان تختی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران با معرفی بر‌ترین‌ها به کار خود پایان داد.


در این رقابت‌ها دو دانشجوی سما و واحد بجنورد توانستند با شکست رقیبان خود بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی جای گیرند.


در فینال وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی پهلوانی حمید الهیان دانشجوی تربیت بدنی سما بجنورد با نتیجه ۶ ـ ۴ محمد نادری را شکست داد و مدال طلای این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.


امیرحسین محمدی نماینده شایسته خراسان شمالی و دانشجوی کار‌شناسی رشته تربیت بدنی واحد بجنورد نیز در رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جهان پهلوان تختی با پیروزی در مقابل رقیبان تاجیکستانی و ایرانی و شکست در مقابل رضا یزدانی در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم به مقام نایب قهرمانی رسید.


نمایندگان ۱۶ کشور ایران، اوکراین، ارمنستان، روسیه، لهستان، استونی، بلاروس، گرجستان، هلند، صربستان، الجزایر، تاجیکستان، جمهوری آذربایجان، تونس، مراکش و مجارستان شرکت کردند که در کشتی پهلوانی ۹ تیم، آزاد ۱۰ تیم و فرنگی ۷ تیم خارجی حضور داشتند.


این مسابقات که در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، تیم کشتی آزاد ایران با ۸۰ امتیاز و تیم کشتی فرنگی با ۷۹ امتیاز در صدر ایستادند.


نفرات بر‌تر این رقابت‌ها به مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی دعوت خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته