دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1400 - 16:38

اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن

شرکت کارتن سازی آوین پک بیشتر از ده سال می باشد که در زمینه تولید انواع کارتن و جعبه بسته بندی فعالیت داشته و در صدر تولید کنندگان این صنعت قرار گرفته است.
کد خبر : 632724
image-20220104154914-7.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، شرکت کارتن سازی آوین پک بیشتر از ده سال می باشد که در زمینه تولید انواع کارتن و جعبه بسته بندی فعالیت داشته و در صدر تولید کنندگان این صنعت قرار گرفته است. تولید انواع بسته بندی های داخلی و خارجی از کارهای این شرکت می باشد.


شرکت آوین پک در زمینه تولید بسته بندی های صادراتی پیشتاز بوده و بهترین نوع بسته بندی های محصولات صادراتی را در کارنامه کاری خود دارد. در ادامه می خواهیم چند نمونه از تولیدات این شرکت را به شما معرفی نماییم.


انواع کارتن و جعبه تولید شده در آوین پک


شرکت آوین پک انواع جعبه و کارتن مانند جعبه های میوه، مواد شوینده و بهداشتی، موادغذایی، لوازم خانگی، جعبه های کادویی و بسیاری موارد دیگر را برای بسته بندی محصولات داخلی و خارجی تولید کرده است این شرکت مجهز به دستگاههای مدرن و به روز دنیا برای تولید انواع بسته بندی ها می باشد


کارتن ها انواع مختلف دارند که شامل کارتن دولایه ( سینگل فیسسه لایه، چهارلایه و پنج لایه می شوند لایه کارتن ها از ترکیب ورق مسطح و فلوت تشکیل می گردد که جنس این ورق و فلوت نیز متفاوت است پرکاربردترین ورق ها در صنعت کارتن سازی کرافت، تست و ایرانی می باشد.


برای دیدن انواع نمونه کارتن و جعبه های تولید شده در آوین پک می توانید وارد لینک زیر شده و در قسمت نمونه کارها انواع بسته بندی ها را مشاهده نمایید.


مرتبط بخوانید: نمونه جعبه و کارتن بسته بندی انواع محصولات داخلی و خارجی


شرکت آوین پک در زمینه تولید جعبه های مقوایی نیز کارهای خوبی انجام داده است مانند تولید انواع جعبه های زعفران، خرما، خشکبار و ... که در میان این تولیدات، بسته بندی های صادراتی زیادی وجود دارد.


مقواها ورق نازکی هستند که دارای گرماژ (ضخامت) مختلف می باشند که انواع متفاوت و پرکاربردی مانند کرافت، پشت طوسی، گلاسه و ایندربرد دارند.


جعبه ها خرما برند الیسا


جعبه های خرما با برند الیسا یکی از تولیدات شرکت آوین پک می باشد. این بسته بندی های خرما در دو نوع جعبه های کوچک خرما از جنس مقوای ایندربرد و کارتن مادر از جنس سه لایه تولید شده اند. جعبه های کوچک در کارتن مادر چیده می شوند تا جابجایی آنها آسان شود. این جعبه ها برای صادرات به کشور روسیه تولید شده اند.


در صنعت بسته بندی معمولا دو نوع چاپ بیشتر از همه مورد استفاده قرار می گیرد که چاپ افست و چاپ فلکسو نامیده می شوند. چاپ فلکسو شامل یک یا دو رنگ است که بطور مستقیم بر روی کارتن های سفید و قهوه ای اعمال می گردد. چاپ افست را نمی توان به شکل مستقیم بر روی کارتن انجام داد بنابراین این چاپ را بر روی مقوا اعمال کرده سپس مقوای چاپ شده (پوستر) را توسط دستگاه های مخصوص بر روی کارتن می چسبانند به این فرآیند، لمینت می گویند.


بر روی جعبه و کارتن های خرمای الیسا چاپ افست انجام شده است. مدل این جعبه ها تلسکوپی ( زیره و رویه) می باشد که انجام چاپ افست آنها را زیباتر و شکیل تر کرده است.


اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن


پک های زعفران صادراتی البرز


شرکت جعبه سازی آوین پک جعبه های زعفران مختلفی برای برندها و شرکت های مختلف تولید کرده است، یکی از این تولیدات پک های زعفران شرکت البرز می باشند که در چند مدل به مرحله تولید رسیده و به کشور آلمان ارسال شده اند.


این جعبه های زعفران از مقوای ایندربرد و در سه مدل استند، جعبه های کوچک ته قفلی و پک های کشویی تولید شده اند. استند به جعبه هایی گفته می شود که دارای پرفراژ بوده، از قسمتی باز شده و جعبه های کوچک به شکل ایستاده در آن قرار می گیرند.


چاپ پک های زعفران البرز، افست بوده که در دو رنگ سفید و مشکی بر روی جعبه ها انجام شده است بر روی پک های کوچک یک طلق قرار گرفته تا محصول درون آن دیده شود و نظر مشتریان را به خود جلب کند این جعبه های زعفران در نمایشگاهی در آلمان عرضه شده اند.


اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن


طراحی جعبه های زعفران البرز


در طراحی پک های زعفران البرز از حروف برجسته و طلاکوبی استفاده شده است. طراحان با تجربه شرکت آوین پک با در نظر گرفتن اینکه این بسته بندی ها برای ارسال به کشور آلمان می باشد بهترین طراحی را بر روی این پک ها انجام داد شده اند، چاپ شعر فارسی و گلهای کوچک زعفران به سادگی و زیبایی توانسته بیانگر محصول درون پک باشد، تلفیق طلاکوبی و برجسته سازی همراه با این خطاطی و نقاشی، زیبایی این پک ها را چندین برابر کرده است.


کارتن بسته بندی روغن سافلوریا


بسته بندی سافلوریا از کارتن سه لایه می باشد که چاپ روی آن افست بوده و با فرآیند لمینت تولید شده است. چاپ افست این کارتن به رنگ مشکی بوده همراه با طلاکوب که ترکیب این دو رنگ در کنار هم این جعبه ها را شکیل کرده، کارتن های سافلوریا بصورت دسته دار تولید شده، وجود این دسته سبب راحتی حمل و نقل این جعبه ها می شود.


جعبه های روغن سافلوریا به کشور قزاقستان ارسال شده و سپس به اروپا صادر می گردند. نمونه جعبه های روغن سافلوریا را می توانید در سایت علی بابای چینی مشاهده کنید.


اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن


بسته بندی محصولات غذایی زر


یکی دیگر از تولیدات شرکت آوین پک جعبه های محصولات غذایی زر می باشد. زر تولیدکننده عصارهای مرغ، گوشت، روغن زیتون و سوپ آماده می باشد. محصولات زر هم در داخل کشور عرضه می گردد و هم به خارج از کشور به خصوص کشور عراق صادر می شود.


بسته بندی های زر در چند نوع تولید شده به صورت استند که جنس این استندها از کارتن دولایه (سینگل فیس) لمینتی می باشد وکارتن های بزرگ چهاردرب ( کارتن مادر) که از جنس سه لایه بوده و با چاپ افست و چاپ فلکسو تولید شده اند..


اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن


چاپ افست این کارتن ها در دو رنگ زرد و مشکی انجام شده و طراحی هر کدام از این جعبه ها با توجه به محصول درونش به زیبایی صورت گرفته است. انواع بسته بندی های موادغذایی زر را می توانید در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها مشاهده نمایید.


بسته بندی محصولات خانه و آشپزخانه لیمون


شرکت لیمون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات خانه و آشپزخانه می باشد که تولید بسته بندی محصولاتش را به شرکت آوین پک سپرده است. محصولات شرکت لیمون نه تنها در داخل کشور بلکه در کشورهای دیگر نیز عرضه می شود.


به دلیل تنوع محصولات شرکت لیمون، بسته بندی های مختلف متناسب با محصول توسط شرکت آوین پک تولید گردیده، برای مثال کارتن دولایه با چاپ افست در مدل ته قفلی برای ست جای روغن، سرکه، نمک و ادویه تهیه شده است که به آن کارتن سینگل لمینتی میگویند.


این کارتن لمینتی دارای چاپی به رنگ سفید و مشکی می باشد که با طراحی تصویر ظروف داخل پک زیباتر و جذابتر گشته، با این طراحی مشتری با دیدن بسته بندی و تصویر روی آن به ماهیت محصول درون پک پی برده و به راحتی آن را خریداری می نماید.


اقدامات آوین پک برای تولید بسته بندی های مدرن


شرکت آوین پک برای رفاه حال مشتریان در سایت خود قسمت استعلام آنلاین قیمت جعبه و کارتن را قرار داده است. اگر تولیدکننده یا فروشنده محصول هستید می توانید با ورود به لینک زیر محاسبه آنلاین قیمت بسته بندی مورد نظرتان را انجام دهید.


مرتبط بخوانید: استعلام قیمت آنلاین جعبه و کارتن بسته بندی در کمتر از 2 دقیقه


محصولات تولیدی که در این مقاله بیان شد تنها چند مورد از چند صد نمونه بسته بندی تولید شده در شرکت آوین پک می باشد.


این شرکت با تلاش شبانه روزی و با همکاری تیمی قوی و کارآمد سعی در گسترش و پیشرفت بیشتر داشته و تا کنون توانسته تا حدود زیادی رضایت مشتریان خود را جلب نماید.


شرکت آوین پک در صدد رقابت با شرکت های خارجی تولید بسته بندی مانند چین و ترکیه می باشد تا بتواند با تولید بهترین پک های صادراتی با طرح های خاص و منحصر به فرد نظر مشتریان خارجی را جلب کرده و در بازارهای صادراتی حرفی برای گفتن داشته باشد.


انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته