دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

منصور قنبرزاده: در هزینه‌های نفت، 4 میلیارد صرفه‌جویی‌کردیم/ در زمین مسابقه جواب یاوه‌گویی‌های عربستانی‌ها را می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه نفت گفت: سیاست باشگاه نفت تهران استفاده از بازیکنان جوان ایرانی و صرفه جویی در هزینه‌های باشگاه است.
کد خبر : 63270

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط نفت تهران در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر که منجر به از دست دادن چند بازیکن کلیدی این تیم شد اظهار داشت: «نفت تهران در 8 هفته ابتدایی لیگ تنها 5 امتیاز کسب کرد، در حالی که در همه این بازی‌ها بازیکنانی مثل نانگ، سانتوس و مومنی در ترکیب حضور داشتند. اما در 5 هفته پایانی لیگ با اینکه این بازیکنان را در اختیار نداشتیم 4 پیروزی کسب کردیم.»


وی ادامه داد: «باشگاه نفت در راستای تحقق سیاست‌های خودش که توجه به بازیکنان جوان و کاهش هزینه‌های باشگاه بود، این بازیکنان را فروخته است. با اتخاذ سیاست‌های جدید باشگاه، حدود 4 میلیارد تومان در هزینه‌های تیم صرفه جویی شده است که نکته مثبتی برای نفت به حساب می‌آید. مطمئن باشید با وجود بازیکنان جوانی مثل مطهری، قربانی، الله یاری و دیگر مهره‌های این تیم، نفت دچار افت نمی‌شود و نتایج بهتری کسب خواهد کرد.»


مدیرعامل باشگاه نفت تهران در رابطه با صحبت‌های مسوولان عربستان در مورد ارسال پرونده فوتبال ایران به فیفا گفت: «عربستانی‌ها در این مساله فرافکنی می‌کنند. همه باید به قوانین فیفا احترام بگذارند. قطعا فیفا هم به وجود امنیت در ایران واقف است و اگر امنیت در کشور ما وجود نداشت، بازی‌های کشورهای دیگر مثل افغانستان و سوریه در کشور ما برگزار نمی‌شد.»


وی در مورد حمایت مسوولان ورزش ایران مقابل ادعاهای عربستانی‌ها در رابطه با ناامن خواندن کشور ایران افزود: «این مساله فقط مختص فدراسیون فوتبال نیست و وزارت ورزش هم باید به طور کامل و جامع از حق فوتبال ایران در این مساله دفاع کند. البته تیم‌های ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های آسیا هم باید در زمین مسابقه جواب محکمی به یاوه‌گویی‌های عربستانی‌ها دهند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته