دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1400 - 12:29

رونمایی از نقاشی سردار دلها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشچیان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشچیان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از نقاشی سردار دلها رونمایی شد.
کد خبر : 632612
سردار سلیمانی



سجاد محمدیارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از نقاشی سردار دلها رونمایی شد، این اثر استاد مصطفی شعرباف است که در واحد فرشچیان جای گرفته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشچیان بیان کرد: این اثر حاصل برگزاری کارگاهی در چهلمین روز درگذشت سردار سلیمانی در سال 98 است. این کارگاه در حوزه خوشنویسی و نگارگری برگزار شده و ۴۷ اثر خلق شده که قرار است در مناسبت‌های مختلف رونمایی شود.


مصطفی شعرباف متولد سال ۱۳۴۲ اصفهان، فارغ‌التحصیل دانشگاه هنر در مقطع کارشناسی رشته نقاشی است. وی دارای ۶ نمایشگاه انفرادی و همچنین موفق به برگزاری حدود 20 نمایشگاه جمعی شده است. ۴ ورکشاپ زنده تلوزیونی، تعداد زیادی نقاشی دیواری شهری، تعداد ۱۵ پوستر در رابطه با دفاع مقدس، بیش از هزار تصویر از شهدا در سبک‌های مختلف، تعداد زیادی نقاشی به سبک آبرنگ، آب مرکب با عنوان دفاع مقدس از نمونه فعالیت‌ها و شاهکارهای هنری وی است.


مشارکت در 5 دوره جشنواره ملی هنری فانوس که جایزه تندیس جشنواره در سال اول به وی تعلق گرفت. همچنین در نمایشگاهی در شهر مداین عراق به نمایندگی از سوی شهرداری استان اصفهان شرکت کرد. وی در موزه هنرهای معاصر اصفهان نمایشگاه داشت. اکثر فعالیت‌های این هنرمند بزرگ در روزهای جبهه و جنگ در عراق، فارس و جزیره ابوموسی خلاصه می‌شود.


رونمایی از نقاشی سردار دلها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فرشچیان


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته