دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 بهمن 1394 - 11:39
در گفت‌وگو با آنا

بهداد سلیمی: نگرانی‌های توکلی طبیعی است، اما وضعیتم خوب است/ در فرودین ماه وزنه می‌زنم

قهرمان المپیک لندن گفت: خوشبختانه با کادر پزشکی که در اختیار دارم وضعیت جسمانی ام روز به روز در حال بهتر شدن است.
کد خبر : 63257

بهداد سلیمی در خصوص آخرین شرایط جسمانی اش به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «خوشبختانه شرایط و وضعیت جسمانی‌ام امیدوار کننده است. هم اکنون در حال انجام مراحل فیزیوتراپی و کاردرمانی هستم و تمرینات بالاتنه را آغاز کردم.»


وی در واکنش به نگرانی های حسین توکلی مبنی بر نرسیدن او به المپیک، اظهار کرد: «متاسفانه مصدومیت من بسیار سخت بود و در بدترین زمان ممکن هم اتفاق افتاد. نگرانی های حسین توکلی به عنوان مربی تیم وزنه برداری طبیعی است.»


سلیمی تاکید کرد: «به هرحال پارگی رباط صلیبی سخت ترین نوع مصدومیت است و دوره نقاهت آن هم طول می کشد. با توجه به اینکه من عمل جراحی سنگینی انجام دادم تا به شرایط قبل برگردم کمی نیاز به زمان دارم اما این به معنی این نیست که وضعیتم نگران کننده است.»


قهرمان المپیک لندن خاطرنشان کرد: «خوشبختانه با کادر پزشکی که در اختیار دارم وضعیت جسمانی ام روز به روز در حال بهتر شدن است.»


سلیمی همچنین در خصوص زمان آغاز تمریناتش تصریح کرد: «در جلساتی که با کادر پزشکی و مسئولان فدراسیون داشتیم قرار بر این است که از فروردین ماه وزنه بزنم اما باز هم این موضوع به نظر پزشکان و شرایط جسمانی ام برمی‌گردد. آرزوی هر ورزشکاری حضور در بازی‌های المپیک است. امیدوارم شرایط به بهترین شکل ممکن پیش برود که بتوانم در المپیک با آمادگی کامل حضور داشته باشم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته