دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نعمت‌زاده: پسابرجام فرصت مطلوبی برای بخش صنعت و تولید کشور است

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر ضرورت فعالیت و کار بیشتر در شرایط پسابرجام گفت: این شرایط فرصت مطلوبی را برای بخش‌های صنعت، تولید و عرصه خدمت‌رسانی ایجاد کرده است که باید از آن به درستی استفاده شود.
کد خبر : 63250

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شاتا، محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت نیازمند تلاش و کوشش هستیم که این مهم با ارائه خدمت، ‌فعالیت و به دنبال آن ارائه اقدامات و گزارشات مستند قابل لمس خواهد بود.


وی ‌وظیفه مدیران ارشد را تصمیم‌گیری به موقع، ‌صحیح، هدفمند و پذیرش مسئولیت دانست و افزود:‌ ضرورت تصمیم‌گیری به موقع برکسی پوشیده نیست چرا‌که در کنار تعامل و مدارا کردن، موضوع تصمیم‌گیری نیز از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود.


وزیر صنعت، معدن و تجارت شرایط پسابرجام و نقش مدیران و سازمان‌ها را در حرکت روبه جلوی اقتصادی مورد اشاره قرار داد و گفت: برای رشد و توسعه نیازمند کار و فعالیت بیشتر هستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط پسابرجام بتواند تحول خوبی را به دنبال داشته باشد.


وی خطاب به مدیران و مسئولان سازمانی تاکید کرد: شما باید با تفکر در خصوص اینکه وظیفه شما در قبال شرایط پس از برجام چه خواهد بود به ما کمک کرده و با ایجاد امید و شادابی در شهرک‌ها، ‌زمینه سرمایه‌گذاری بیشتر را فراهم کنید.


نعمت‌زاده عنوان کرد: باید موجی ایجاد کنید تا روند اقدامات، توسعه و پیشرفت مهیا شود و در این راه با تفکر اصولی و سیستماتیک می‌توانید انگیزه بیشتری ایجاد کنید.


وی در این زمینه برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی را برای مسئولان، ‌دست‌اندرکارارن و مردم مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: این اقدام موجب می‌شود تا از نزدیک بتوان با وظایف، ‌کمبودها و اقدامات آشنا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته