دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1400 - 08:50
رضایی در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

ادامه پیگیری ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی از سوی نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: در دولت سیزدهم روند پیگیری حقوقی جنایت ترور شهید سلیمانی ادامه دارد و نمایندگان نیز پیگیری‌های لازم را در این حوزه انجام می‌دهند.
کد خبر : 632449
ابراهیم رضایی



ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا در خصوص ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه مردم است و مجلس نیز از هر برنامه‌ای در این خصوص حمایت می‌کند. یکی از برنامه‌های کمیسیون سیاست امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز تشکیل کمیته جنگ نرم و دیپلماسی است.




بیشتر بخوانید:


رضایی: شهید سلیمانی قهرمان ملی دفاع از حقوق بشر است/ حاج قاسم هیچ‌گاه به دنبال رسانه‌ای شدن نبود




وی افزود: یکی از مباحثی که به طور جدی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود، مقابله با دیکتاتوری است که علیه حاج قاسم سلیمانی و نشر مکتب این شهید بزرگوار شکل گرفته است. همچنین مجلس می‌کوشد با نظارت بر دستگاه‌های مختلف میزان پاسخ‌خواهی و پاسخ‌طلبی آن‌ها در مورد ترویج مکتب حاج قاسم را ارتقا دهد. در حقیقت همه دستگاه‌ها باید در این حوزه فعال بوده و نقش خود را برای گسترش تفکر شهید سلیمانی ایفا کنند.


عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس درباره پیگیری ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی بیان کرد: نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس در این زمینه از وزیر امور خارجه سابق سؤال پرسیدند و این موضوع در مجلس مورد بحث قرار گرفت. در دولت سیزدهم نیز روند پیگیری حقوقی این جنایت بزرگ ادامه دارد و نمایندگان نیز پیگیری‌های لازم را در این حوزه انجام می‌دهند.


انتهای پیام/۴۱۴۴



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته