دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 دی 1400 - 18:45
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

دانشگاه آزاد اسلامی رودان در دهه مقاومت چه برنامه‌هایی دارد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان برنامه‌های دهه مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در این دانشگاه اعلام کرد.
کد خبر : 632046
حسن داوری



حسن داوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در رودان، برنامه‌های دهه مقاومت و دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان اعلام کرد.(بیشتر بخوانید)


وی با اشاره به شخصیت سردار شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی نماد مبارزه با سلطه و تروریسم جهانی بود که نام و یادش در دل مظلومان جهان همواره زنده خواهد ماند.


رئیس دانشگاه آزاد رودان افزود: نقش ممتاز شهید سلیمانی در بیداری اسلامی، مقابله با فزون‌خواهی دشمنان و حمایت از مردم مظلوم کشورهای منطقه، وی را به‌عنوان نماد حق‌طلبی و اسکتبارستیزی بدل کرده بود.


عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به ضرورت زنده‌نگه داشتن یاد و نام شهید سلیمانی و شهدای عظیم‌الشأن تأکید کرد: شهید سلیمانی قهرمان و اسطوره ملی ماست و همه باید در زنده نگه داشتن یاد و نام او تلاش کنیم.


داوری با تشریح برنامه‌های دهه مقاومت در این واحد دانشگاهی بیان کرد: این برنامه‌ها با تلاش واحدهای فرهنگی، تشکل‌های دانشجویی، بسیج اساتید و دانشجویان برگزار می‌شود.


وی متذکر شد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته وحید مهدی‌زاده، عبدالرحمن نیکخواه و محمد فرقانی با تلاش کانون قرآن و عترت، برگزاری وبینار مقاومت با حضور فرمانده سپاه ناحیه رودان، برگزاری مسابقه فرهنگی دلنوشته به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و برنامه‌های فرهنگی و هنری ازجمله اقداماتی است که به‌مناسبت دهه مقاومت در این واحد دانشگاهی اجرا می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته