دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1400 - 16:51
با حضور مسئولان برگزار شد؛

دانشگاه آزاد اسلامی میزبان یادواره شهدای شهرستان انار

یادواره شهدای دانشجو، شهید گمنام و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد.
کد خبر : 631832
ی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرستان انار، مراسم یادواره شهدای دانشجو، شهید گمنام و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد.


حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: خون شهدا هیچگاه به هدر نمی‌رود و همیشه مسیر آنان ادامه دارد.(بیشتر بخوانید)


وی بیان کرد: دشمنان در کمال ناباوری و نامردی و در نیمه شب مالک اشتر مسلمان جهان سردار دل‌ها را به شهادت رساندند و فکر کردند با این کار خود می‌توانند ملت مسلمان را گمراه کنند؛ اما کور خواندند مالک اشترهای دیگری به پا خاستند و راه او را با قاطعیت ادامه دادند و هنوز هم ادامه خواهند داد.


امام جمعه انار افزود: شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند و این روزها سپاه پاسداران با رزمایشی که انجام داد، دشمنان را در ترس و وحشت فرو برد.


دانشگاه آزاد اسلامی میزبان یادواره شهدای شهرستان انار


از دیگر سخنرانان این یادواره داود ابراهیم‌پور فرمانده سپاه پاسداران شهرستان انار بود که از سه مناسبت تاریخی مهم سخن گفت و بیان کرد: مناسبت اول ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است، مناسبت دوم دهه بصیرت دهه آگاهی مردم ایران و شکست دشمن بوده و مناسبت سوم هفته مقاومت و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش است.


وی با بیان اینکه دشمنان با طرح دو جنگ در حال نفوذ بین مردم هستند، افزود: جنگ اول جنگ شناختی به دنبال تغییر نگاه مردم و مسئولان است تا تصمیمات آنان را عوض و مردم را گمراه کنند و واقعیات را جور دیگری به مردم القا کنند؛ اما وضعیت دفاعی مقابل جنگ شناختی بسیار پیشرفته است.


ابراهیم‌پور جنگ دوم را جنگ روایت‌ها برشمرد و گفت: دشمن با طرح روایت‌های نادرست و غلط در شبکه‌های معاند داخلی و خارجی و فضای مجازی سعی دارد باعث گمراهی مردم شود و باید در این زمینه هوشیار باشیم.


از دیگر برنامه‌های این مراسم روایتگری راوی دفاع مقدس، مداحی و اجرای گروه دمامه‌زنی بود.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار دو دانشجوی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، دانشجوی شهید علی ناجی‌زاده از شهدای حمله تروریستی کوفه و دانشجوی شهید محمد عظیمی از شهدای سقوط هواپیمایی سپاه پاسداران در کوه‌های سیرچ کرمان است. این دانشگاه میزبان یک شهید گمنام نیز هست.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته