دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 دی 1400 - 14:54
حجت‌الاسلام طالعی متین تأکید کرد؛

لزوم مدیریت صحیح در تبیین و انتقال مفاهیم بیانیه گام دوم

معاون آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرارگاه جهادی قم تأکید کرد که باید مدیریت صحیح در تبیین بیانیه داشته باشیم و بتوانیم مفاهیم را خوب نشر و انتقال بدهیم. 
کد خبر : 631813
طالعی متین



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اراک به همت بسیج اساتید دانشگاه‌های استان مرکزی، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، دفتر همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و همکاری حوزه معاونت فرهنگی دانشجویی واحد اراک «کارگاه آموزشی تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب ویژه دانشگاهیان» با سخنرانی حجت‌الاسلام علی اصغر طالعی متین و حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و برخی از استادان دانشگاه‌های مرکزی و حوزه علمیه برادران اراک در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


لزوم مدیریت صحیح در تبیین و انتقال مفاهیم بیانیه گام دوم


معاون آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب قرارگاه جهادی قم در این جلسه گفت: در این جلسات مکتب شهید زنده می‌شود و با هدف تعامل، هم‌افزایی و زنده کردن مکتب شهید سلیمانی در این جلسات هستیم و این به عنوان مهم‌ترین تکلیف بر گردن ماست. مدیون شهدا هستیم و این جلسات برای ما دارای اهمیت و اولویت است.


طالعی متین افزود: امیدواریم در این مسیر با ثبات و جدیت گام برداریم و باید مدیریت صحیح در تبیین بیانیه داشته باشیم و بتوانیم مفاهیم را خوب نشر و انتقال بدهیم.


وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی تربیت مدرس بیانیه گام دوم انقلاب ویژه دانشگاهیان استان مرکزی دوروزه است، گفت: در این دوره مباحث کارورزی و مباحث کارگاهی بیان می‌شود و در ادامه به مباحث کاربردی خواهیم پرداخت.


لزوم مدیریت صحیح در تبیین و انتقال مفاهیم بیانیه گام دوم


معاون آموزشی بیانیه گام دوم انقلاب قرارگاه جهادی قم اظهار کرد: در تبیین مباحث از مشارکت دوستان استفاده می‌کنیم و چنانچه دوستان طرح جدید و برنامه‌ای برای گام دوم انقلاب دارند یا در ذهنشان هست، می‌توانیم از ایده‌ آنها استفاده کنیم و علاقه‌مند هستیم از توضیحات آنها بهره ببریم.


انتهای پیام/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته