دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه؛

رضایی: شهید سلیمانی قهرمان ملی دفاع از حقوق بشر است/ حاج قاسم هیچ‌گاه به دنبال رسانه‌ای شدن نبود

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: شهید سلیمانی بدون توجه به مرزها از انسانیت دفاع می‌کرد و در حقیقت این شهید قهرمان ملی دفاع از حقوق بشر است.
کد خبر : 631526
ابراهیم رضایی



به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، ابراهیم رضایی در «همایش علم و پژوهشی مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ دانشگاه و رسانه» که عصر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار شد، اظهار کرد: تفاوت و فاصله‌ای بین مکتب شهید سلیمانی و مکتب امام خمینی (ره) نیست و مکتب این شهید در ادامه مکتب رهبر کبیر انقلاب است.


وی افزود: شهید سلیمانی هیچ دینی به رسانه‌ها ندارد و هیچ‌گاه از رسانه‌ها اعتبار نگرفته بلکه به آن‌ها اعتبار دادند. حاج قاسم برخلاف برخی مسئولان به دنبال دوربین هم نبود و این درسی برای همه است.


رسانه‌ها باید مراقب باشند جای شهید و جلاد عوض نشود


عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس بیان کرد: رسانه‌ها باید مراقب باشند جای شهید و جلاد عوض نشود. متأسفانه پلتفرم‌های خارجی نظیر اپلیکیشن اینستاگرام با هرگونه حمایتی از شهید سلیمانی مقابله می‌کند. رسانه‌ها باید با جریان تحریف به طور رسمی مقابله کنند چراکه در این زمینه کم‌کاری شده است.


رضایی عنوان کرد: در دو سال گذشته در برابر آنچه باید برای نشان دادن اقدامات شهید سلیمانی در رسانه انجام می‌شد کم‌کاری زیادی صورت گرفته است. شهید سلیمانی بدون مرز از انسانیت دفاع می‌کرد و در حقیقت قهرمان دفاع از حقوق بشر است.


وی خاطرنشان کرد: خیلی کاری‌های بر زمین‌مانده در نشان دادن نقش شهید سلیمانی برای تأمین امنیت داریم. حاج قاسم الگوی جدیدی از انسانیت را معرفی و این قهرمان ملی کار بسیار بزرگی در کشورهای منطقه کرد. ما سرمایه و امکان مبارزه با غول رسانه‌ای غرب را نداریم ولی می‌توانیم استراتژی امام (ره) را در این حوزه پیاده کنیم.


عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس ادامه داد: امام (ره) چهره به چهره ملت ایران را بیدار کرد و به صحنه مبارزه آورد. امروز هم باید همین کار را کرد. باید با همه وجود برای معرفی مکتب حاج قاسم گام برداریم.


انتهای پیام/۴۱۴۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته