دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیدادی در همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه:

شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در ۳ حوزه گسترش داد

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: شهید سلیمانی در زمانی فرماندهی سپاس قدس را بر عهده گرفت که عرصه جهانی درگیر تلاطم‌ها و فتنه‌های مختلف بود و جبهه مقاومت را در سه بخش گسترش داد.
کد خبر : 631473
علیدادی.jpg



به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن علیدادی سلیمانی در «همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم سلیمانی؛ دانشگاه و رسانه» که پیش از ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: شخصیت‌هایی که عمر خودشان را صرف خدمت به مردم کردند برجستگی‌های ارزشی زیادی در زندگی خود دارند.


وی افزود: شهید سلیمانی اینقدر زندگی طیب و پاکی داشتند و رهبر معظم انقلاب برای این شهید مکتب و مدرسه قائل هستند. نقاط اوج در زندگی شهید سلیمانی بسیار زیاد است. چهل سال از زندگی این شهید در جهاد گذشت.


نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان بیان کرد: شهید سلیمانی همه تلاش خود را کرد که در تمام حوزه‌ها جهاد کند. اگر همه انواع جهاد را در زندگی شهید سلیمانی مشاهده کنید متوجه می‌شویم ایشان نمونه انسان اسوه در عرصه جهانی هستند. جهاد اکبر یعنی جنگ در راه خدا و خداوند در قرآن به این جهاد تاکید کرده است. یکی از ارزش‌های جهاد تقواست. خداوند در قرآن می‌فرماید هر که بیشتر به مردم خدمت کند به جایگاه بالاتری دست می‌یابد و در نگاه دین عزیزتر است.


علیدادی سلیمانی عنوان کرد: مبارزه در دفاع از حق و در مقابل جبهه باطل ایستادن ارزش بالایی نزد خداوند دارد. کسانی که از زندگی و آسایش خود می‌گذرند و به نبرد با باطل می‌روند جایگاه والاتری نزد پروردگار دارند و شهید سلیمانی افتخار جهادگر بودن را در چهار دهه از زندگی پرثمر خود کسب کرد.


وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی هیچ‌گاه در دوران دفاع مقدس خارج از میدان نبرد نبود و همواره در کنار سربازان حضور داشتند. حتی پس از دوران جنگ تحمیلی هم ایشان مأموریت امنیت استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور را به عهده می‌گیرد.


نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: شهید سلیمانی در زمانی فرماندهی سپاس قدس را بر عهده می‌گیرد که عرصه جهانی درگیر تلاطم‌ها و فتنه‌های مختلف است. شهید سلیمانی مردانه در سه بخش جبهه مقاومت را گسترش داد. اولین بخش، گسترش سطح جبهه مقاومت است و دومین بخش عمق بخشیدن به این جبهه است. نکته سوم، آماده‌سازی لشگری برای مقاومت در برابر کفار و ایجاد لشگری از ملت‌های گوناگون است.


علیدادی سلیمانی ادامه داد: شهید سلیمانی تمام همت خود را به کار گرفت که جبهه مقاومت را شکل دهد و تلاش او چنان مؤثر بود که سرمایه‌گذاری میلیارد دلاری دشمنان را خنثی کرد. جریان قوی و توانمند جبهه مقاومت هیچ‌گاه ترسی از دشمن نداشته بلکه در مقابل استکبار جهانی ایستاد. حاج قاسم فوق‌العاده در زمینه خودسازی کوشا بود و اینقدر در مهربانی و انسانیت پیشروی کرد که نمود آن در ظاهر او کاملاً نمایان بود.


انتهای پیام/۴۱۴۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته