دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 دی 1400 - 12:15

شهرضا/////////////////////////////////////

شهرضا/////////////////////////////////////
کد خبر : 631419
مراسم اختتامیه هفته پژوهش

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرضا، در آیین نکوداشت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تجلیل به عمل آمد


، صبح دیروز با حضور جمعی از دانشجویان و استادان و کارکنان در مراسم اختتامیه هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تجلیل به عمل آمد.


 در این آیین عبدالرضا باقی سرپرست واحد شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از فعالان عرصه پژوهش و فناوری گفت: مسیر دستیابی به توسعه پایدار و اقتصاد دانش بنیان تنها به وسیله تحقیق و پژوهش طی خواهد شد.


وی افزود: علیرغم پیشرفت مطلوب کشور در زمینه پژوهش، هنوز با رتبه قابل قبول فناوری و نوآوری فاصله فراوانی داریم و در این راه باید از مسئله سازی به سوی مسئله شناسی حرکت نمود و در پژوهش های خود با واقعیت های جامعه همراه شویم.  


در این مراسم فرزاد احمدیان معاون علمی واحد شهرضا نیز به تبیین اهداف برگزاری هفته پژوهش پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ پژوهش و فناوری و ارتقای جایگاه این دو مهم در کشور و معرفی توانمندی های پژوهشی از انگیزه های برگزاری این هفته به شمار می آید و در این خصوص دانشگاه وظیفه خود می داند که تمام توان خود را در راستای تشویق ، تقویت، و ترغیب اعضای هیئت علمی و دانشجویان به کار برده و زمینه ساز گسترش تحقیق و پژوهش های هدفمند و موثر در سطح جامعه باشد.


طی این بزرگداشت از پژوهشگران برتر استانی و شهرستانی واحد شهرضا  تجلیل به عمل آمد که در ادامه به معرفی و کسب رتبه ایشان می پردازیم:


کسب  رتبه پژوهشگر برتر استانی در حوزه علوم پایه توسط استاد علیرضا نظام زاده


کسب رتبه واحد فناور برتر استانی توسط سرکار خانم دکتر مهرالسادات میرمحمدی در شرکت شوکا شیمی اسپادانا


کسب رتبه طرح برون دانشگاهی برتر استانی توسط آقای دکتر حسن عبادی


 کسب رتبه  پایان نامه برتر استانی توسط سرکار خانم دکتر شیرین غطاوی ( دانش آموخته مقطع دکتری شیمی تجزیه )


آقایان دکتر امیر عباس نوربخش و دکتر بشیر اسماعیلی نیز هر کدام به ترتیب به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده های فنی مهندسی و علوم انسانی واحد معرفی شدند.


در این مراسم از شرکت های دانش بنیان و اعضای هیات تحریریه مجلات دانشگاه و برگزار کنندگان کرسی های آزاد اندیشی نیز تقدیر و قدردانی گردید. 


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته