دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مقدم‌فر در همایش علمی - پژوهشی مکتب حاج قاسم، دانشگاه و رسانه:

حاج قاسم امور خود را با ولی فقیه تنظیم می‌کرد/ برنامه‌ریزی سنگین رسانه‌های معاند علیه سردار سلیمانی در هفته آینده

دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: رسانه‌های معاند هفته آینده برنامه دارند تا هجمه‌های سنگینی را علیه شهید سلیمانی پیاده کنند اما ما کاملاً آماده هستیم.
کد خبر : 631406
همایش علمی و پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی آنا، حمیدرضا مقدم‌فر، دبیر ستاد مردمی برگزاری مراسم دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در همایش علمی پژوهشی مکتب حاج قاسم؛ دانشگاه و رسانه که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی را باید با چشم، مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم.


وی با بیان اینکه مکتب سلیمانی پر از مدال‌ها و نشان‌های بزرگی است که مقام معظم رهبری به این شهید هدیه دادند، ادامه داد: این مکتب منظومه‌ای از تفکرات و خصوصیت عملی و رفتاری خدایی این شهید است که می‌بینیم.


اطلاق عنوان «مکتب» فقط به دیدگاه امام خمینی (ره)‌ و سردار سلیمانی اختصاص داشت


مقدم‌فر افزود: مکتبی قابلیت مکتب شدن را دارد که قابلیت الگو پیدا کردن را دارا باشد. لذا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فقط در مورد امام (ره) و شهید سلیمانی موضوع مکتب را مطرح فرمودند.


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نمادی از عقاید و تفکرات دینی و الگوی عمل برای جامعه است، در مورد بصیرت حاج قاسم گفت: در بصیرت باید تفکر ژرف، نگاه عمیق انسجام فکری، منطق اصولی و مبنایی داشت که نمونه کامل آن شهید حاج قاسم بود.


مقدم‌فر با بیان اینکه شهید سلیمانی صراحت لهجه داشت، گفت: گاهی مسئولان جرئت تصمیم‌گیری ندارند. شهید سلیمانی سخن خود را روشن و صریح بیان می‌کرد و مدیریت این شهید عزیز ما باید الگو شود.


حاج قاسم دوپهلو سخن نمی‌گفت و رفتار متناقض نداشت


وی با بیان اینکه شهید سلیمانی دوپهلو حرف نمی‌زد و رفتار متناقضی نداشت، ادامه داد: ایشان برای استحکام مواضع خود استقامت در عمل نیز داشت و در وجود این شهید عزیزمان چهل سال مقاومت و عمل را به وضوح می‌بینیم.


مقدم‌فر با بیان اینکه دست‌نوشته شهید سلیمانی از کودکی تا به الان وجود دارد، گفت: غیرت دینی در شهید سلیمانی کاملاً بروز و ظهور دارد، این شهید عزیزمان از پرورش‌یافتگان برتر مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بود.


وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک انسان تراز تمدن نوین انقلاب اسلامی بود، یادآور شد: سه عنصر اصلی عقلانیت، معنویت و عدالت در وجود حاج قاسم وجود داشت و حاج قاسم مرد واقعی میدان و عمل بود.


مقدم‌فر با بیان اینکه شهید سلیمانی بصیرت دینی و استقامت ایمانی داشت افزود: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه تابع و سرباز ولایت فقیه بود و تبعیت محض از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) داشت.


قانع شدن پوتین پس از برگزاری دو جلسه برای ورود روسیه به سوریه


وی تأکید کرد: فرمانده شهید سپاه قدس، حزب مدار نبود و افق نگاه بالایی داشت و کارهای خود را با ولایت فقیه تنظیم می‌کرد. شهید سلیمانی اصولگرا و اصلاح طلب واقعی بود و همانطور که دیدیم در دو جلسه توانست آقای پوتین را در موضوع سوریه قانع کند.


مقدم‌فر با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی فرماندهی باتدبیر و دشمن‌شناس بود، خاطرنشان کرد: هفته آینده رسانه‌های معاند برنامه دارند تا هجمه‌های سنگینی را علیه شهید سلیمانی پیاده کنند اما ما کاملاً آماده هستیم.


وی با تأکید بر اینکه دشمن از شهید سلیمانی هراس داشت، یادآور شد: شهید سلیمانی نگاه بلند و حکیمانه‌ای داشت و حتی شهادت او مایه وفاق و وحدت بیشتری شد و دیدیم که در مراسم تشییع پیکر این شهید عزیزمان از همه احزاب و گروه‌ها حضور داشتند.


مقدم‌فر با بیان اینکه شهید سلیمانی تواضع و اخلاص و تدین داشت، خاطرنشان کرد: این شهید عزیزمان آخرت‌گرا بود و حرف درباره شهید سلیمانی عزیز زیاد است. حاج قاسم دانش‌آموخته و مدرس دانشگاه آزاد نیز اسلامی بود.


انتهای پیام/۴۱۰۶/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته