دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تقدیر از «ریزعلی‌»های حادثه برخورد دو قطار مترو

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: اقدام بموقع کارکنان پیمانکار در آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی طی برخورد دو قطار خط ۵ شد.
کد خبر : 631268
1

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا مهدی شایسته اصل نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در مراسمی با اهدا حلقه‌گل از علیرضا مؤیدی کیا و مهدی احمدی دو راهبر خط ۵ و وحید ایزدی از کارکنان شرکت پیمانکار گار که با حضور هوشمندانه خود مانع بروز اتفاقات دیگری شده بودند، تقدیر کرد.


وی با اشاره به اینکه راهبران به‌عنوان پیشانی شرکت هستند و وظیفه خدمات‌رسانی به شهروندان را برعهده دارند، گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه مجموعه‌ای از برادران و خواهرانی است که با تلاش و پشتکار سعی در ارائه بهترین خدمات به شهروندان را دارند.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با عذرخواهی مجدد از شهروندان و مسافران گفت: باید از کارکنان متعهد قدردانی کنیم و توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود چرا که تمامی آن‌ها جز خانواده شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه هستند.


شایسته در ادامه با اشاره اینکه در هر زمانه‌ای یک ریزعلی خواجوی دارد، تصریح کرد: امروز ما از تکنسین فداکار این زمان، وحید ایزدی که با دغدغه و هوشیاری در هنگام کار از بروز حادثه‌ای دیگر جلوگیری کرد، تقدیر می‌کنیم.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: شرکت‌های پیمانکاری جز خانواده مترو هستند و اقدام بموقع یکی از کارکنان پیمانکار در آخرین ساعات کاری باعث نجات جان مسافران زیادی شد. اگر می‌گوییم اشتباه فردی باعث بروز این مشکل بوده است باید این را هم یادآور شویم که هوشمندی این سه نفر باعث پیشگیری از مشکل بزرگ‌تری شد.


وی خاطرنشان کرد: ما باید شرایط ایمنی مسافران را همچنان حفظ کنیم چراکه مترو امن‌ترین وسیله حمل‌ونقل عمومی برای شهروندان است.


شایسته تصریح کرد: اولویت ما راهبران و کارکنان امور ایستگاه‌ها است و برنامه‌هایی را برای رفاه حال این همکاران در نظر گرفته‌ایم تا فاصله‌ای که بین این عزیزان با کارکنان ستاد ایجادشده از بین رود چرا که جان مسافران و آبروی شرکت در دست راهبران است. امیدوارم به بهترین شکل از جان مسافران و آبروی شرکت محافظت کنند.


وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارتباط بین راهبران و مدیرعامل باید نزدیک‌تر شود، گفت: کوچک‌ترین عدم هوشیاری قابل‌پذیرش نیست اما اولویت اول من همکاران راهبر و امور ایستگاه‌ها است، درواقع بخش‌هایی که بیشترین ارتباط را با مسافران دارند برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. برای ما مهم است که همکاران بدانند ما دغدغه آن‌ها را داریم.


مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان از تمامی همکارانی که در حادثه روز چهارشنبه ۱ دی‌ماه تمامی توان خود را برای آزادسازی خط ۵ مترو به کار گرفتند تشکر و قدردانی کرد.


انتهای پیام/۴۱۲۷/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته