دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

منصور ابراهیم‌زاده: بازیکنان امید در دقایق پایانی بازی با ژاپن دچار تنگی نفس‌ شدند/ باید به خاکپور فرصت بیشتری داد

مربی سابق تیم ملی گفت: هم‌اکنون مربیانی که در کادر فنی تیم امید مشغول به فعالیت هستند از بدنه تیم و بازیکنان شناخت خوبی دارند و فدراسیون فوتبال باید باز هم به آنها فرصت بدهد.
کد خبر : 63107

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ژاپن شکت خورد تا باز هم شعار معروف "حسرت المپیک" یک بار دیگر بر زبان‌ها بیفتد و نرفتن فوتبال ایران به المپیک چهار سال دیگر به تعویق افتاد.


منصور ابراهیم زاده در خصوص عملکرد تیم امید ایران در رقابتهای انتخابی المپیک به خبرنگار ورزشی آنا گفت:« بازیکنان تیم امید مقابل ژاپن یک بازی هجومی و خوب ارائه دادند اما متاسفانه از دقیقه 70 به بعد دچار ضعف جسمانی شدند. به طوری که بازیکنان در دقایق پایانی دچار تنگی نفس و خستگی شدند و میلاد محمدی هم از ناحیه پا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.»


وی افزود: «در واقع ضعف بازیکنان در وقت‌های اضافه علت اصلی گل‌های ژاپن بود. بازیکنان در طول 90 دقیقه دوندگی بسیار زیادی داشتند و بسته بازی کردن تیم حریف، توان آنها را گرفت.»


مربی سابق تیم ملی با انتقاد از اینکه چرا در تیم ملی بازیکنان در پست های تخصصی حضور نداشتند گفت: «یکی از انتقادهای من به عملکرد کادر فنی این بود که چرا بازیکنان در پست‌های تخصصی‌شان به میدان نرفتند. اگرچه یکی از دلایل کادر فنی این بود که باید به بازیکنان استراحت می‌داند و در همه بازی‌ها نمی توانستند آنها را به میدان بفرستاند اما باید قبل از شروع مسابقات به این مسائل فکر می کردند و اگر تیم بازیکن تخصصی نداشت باید به فکر چاره بودند.»


ابراهیم زاده ادامه داد: «معمولا در تورنمنت‌هایی که سه یا چهار بازی پشت سرهم برگزار می شود بازیکنان از نظر توان بدنی ضعیف می‌شوند اما برگشت آنها به بازی‌ها بستگی به ریکاوری کادر فنی بعد از مسابقات دارد. تیم ایران دو بازی سخت مقابل قطر و ژاپن داشت اما همه بازیکنان در این دو بازی خسته نبودند و کادر فنی فرصت لازم را داشت تا بازیکنان را آماده کنند و حتی بابررسی آنها از تیم های باشگاهی توان بدنی شان را می سنجیدند.»


وی در رابطه با ادامه راه تیم ملی امید با محمد خاکپور و حمایت مدیران فدراسیون از سرمربی تیم ملی امید اظهار کرد:«من در این رابطه نمی توانم اظهار نظری داشته باشم به هرحال تیم ملی باز هم به المپیک نرفت و چهارسال دیگر باید انتظار بکشد که آیا تیم راهی المپیک می شود یا خیر؛ اما نکته حائز اهمیت این است که هم اکنون مربیان تیم ملی و به خصوص محمد خاکپور از بدنه تیم و بازیکنان شناخت خوبی اطلاع دارند و باید باز هم فدراسیون فوتبال به آنها فرصت بدهند تا کار را جلو ببرند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته