دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1400 - 15:33
فرماندار سروستان خواستار شد؛

لزوم گسترش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی

فرماندار سروستان گفت: دانشگاه آزاد رشته‌های خود را با توجه به نیازهای این شهرستان گسترش دهد.
کد خبر : 630950
سروستان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سروستان، محسن پورزارعی در دیدار هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان خواستار گسترش رشته‌های این دانشگاه متناسب با نیازهای شهرستان سروستان شد.




بیشتر بخوانید:


فرماندار سروستان خواستار پایان کار پروژه پل زیرگذر دانشگاه آزاد اسلامی شد




وی با تأکید بر نقش دانشگاه در ارتقای علمی و فرهنگی جامعه گفت: صنایع مهمی مانند فولاد و پتروشیمی در سروستان در حال راه‌اندازی بوده که لازم است رشته‌های جدید متناسب با این صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان راه‌اندازی شود.


فرماندار سروستان با تأکید بر حمایت مسئولان شهرستان برای راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه سروستان افزود: فرمانداری شهرستان از سرمایه‌گذاری دانشگاه برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای حمایت می‌کند.


پورزارعی راه‌اندازی مرکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی سمای دانشگاه را یکی از کارهای مهم و درخور توجه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان عنوان کرد و گفت: مدارس سما ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان شهرستان را به‌دنبال داشته که استفاده از دبیران جوان و باانگیزه مهم‌ترین دلیل این پیشرفت است.


وی از مسئولان دانشگاه خواست با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم، راه‌اندازی مدارس مقطع متوسطه را در برنامه‌ریزی سال تحصیلی جدید لحاظ کنند.


دانشگاه آزاد معیار توسعه سروستان است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان هم در این دیدار با قدردانی از همراهی و همکاری فرماندار سروستان در امور توسعه‌ای دانشگاه گفت: دانشگاه به‌عنوان مهم‌ترین معیار پیشرفت شهرستان همواره مطرح بوده است.


مزدا معطری راه‌اندازی رشته‌های جدید را رمز پیشرفت دانشگاه عنوان کرد و افزود: تمرکز این دانشگاه بر گسترش رشته‌های زیرمجموعه علوم پزشکی است و تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مدیریت و حسابداری است؛ زیرا در این زمینه دارای ظرفیت و زیرساخت‌های لازم است و بر اساس نیاز شهرستان تعریف‌شده است.


وی از ارائه طرح نوین این دانشگاه برای ادامه تحصیل دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و جوانان مشتاق به تحصیل ساکن در روستاها خبر داد و خواستار حمایت مجموعه فرمانداری شهرستان از این طرح شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سروستان برگزاری دوره‌های تخصصی ضمن خدمت برای تمام ادارات شهرستان را از برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های این واحد ازجمله استادان مجرب، فضای آموزشی مناسب و تجهیزات روز، این واحد دانشگاهی برای برگزاری این دوره‌ها آمادگی کامل دارد.


معطری تأسیس مدارس سما برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان را طرحی موفقیت‌آمیز عنوان کرد و افزود: در صورت حمایت مسئولان مرتبط در شهرستان، مدارس سما در مقطع متوسطه در سال تحصیلی آینده راه‌اندازی می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته