دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1400 - 14:44
جعفری در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

جزئیات تسهیلات اعطایی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان

رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دبیر تخفیفات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان از اعطای تخفیفات و تسهیلات شهریه به دانشجویان شاغل به تحصیل در نیمسال اول ۱۴۰۰ در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 630936
جعفری رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دبیر تخفیفات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان



محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تویسرکان اظهار کرد که در نیمسال جاری تمام دانشجویان واجد شرایط در همه مقاطع و رشته‌های تحصیلی از تخفیفات شهریه برخوردار شده‌ و این تخفیفات در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد اسلامی ثبت شده است.(بیشتر بخوانید)


وی افزود: دانشجویانی که در نیمسال جاری ازدواج دانشجویی داشته‌اند از تخفیفات صد درصدی شهریه در نیمسال جاری برخوردار شده‌اند.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دبیر تخفیفات دانشجویی دانشگاه آزاد تویسرکان ادامه داد: تخفیفات اعطایی به دانشجویان شامل دانشجویان ممتاز، بهزیستی، چند دانشجویی، ورزشی، دانشجویان بی‌بضاعت، بیماران خاص و تخفیف فرزندان کارکنان است.


جعفری بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با اعطای وام‌ها و تسهیلات کم‌بهره، شرایط بسیار مناسبی را برای تحصیل دانشجویان در بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان فراهم آورده است و در این راستا، واحد تویسرکان بیش از ۱۰ میلیارد ریال بابت تسهیلات صندوق رفاه و تسهیلات بانک ملی و رسالت در اختیار ۲۵۰ نفر از دانشجویان متقاضی در نیمسال اول ۱۴۰۰ قرار داده است که از این مبلغ بیش از ۳ میلیارد ریال تسهیلات صندوق رفاه و مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مربوط به تسهیلات بانکی است.


وی اعلام کرد: مبلغ ۷۳۰ میلیون ریال تسهیلات بلندمدت نیز از محل تسهیلات وزارت علوم با اقساط بعد از فراغت از تحصیل در اختیار دانشجویان قرار گرفته است.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان و دبیر تخفیفات دانشجویی دانشگاه آزاد تویسرکان ابراز امیدواری کرد همه متقاضیان تحصیل در این واحد دانشگاهی بتوانند با اخذ این تسهیلات و تخفیفات، بدون دغدغه به تحصیل بپردازند و منشأ خیر و برکت برای نظام اسلامی باشند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته