دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 دی 1400 - 10:55
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مطرح کرد؛

ضرورت ساخت مسکن سازمانی برای کارکنان ناجا

علیرضا ادیانی گفت: ۷۵ درصد کارکنان انتظامی باید خانه سازمانی داشته باشند.
کد خبر : 630842
عقیدتی

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه جامعه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا ادیانی در نشست خبری خود که صبح امروز ۶ دی‌ماه برگزار شد اظهار کرد: حماسه بزرگ ۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران و مبارزه مستمر ملت با جهان استکبار است که استکبار جهانی به بهانه تقلب در انتخابات طراحی‌هایی برای بر هم زدن نظام جمهوری اسلامی داشتند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انقلاب یک ملت را از ارباب‌رعیتی نجات داد گفت: انقلاب مظهر مبارزه با غرب و شرق شد و آرم  وزارت امور خارجه نیز همین نام گرفت.


وی گفت: برای مقابله انقلاب اسلامی، دشمن انواع و اقسام روش‌ها را به کار برده و برای مثال می‌توان به ایجاد سازمان‌های متفاوت و راه‌اندازی جنگ ۸ ساله اشاره داشت. وقتی دشمن دید ملت ایران به راه خود ادامه داده، از همان اواخر جنگ تاکتیک خود را برای مقابله با نظام اسلامی تغییر داد.


ادیانی بیان کرد: از سال‌های منتهی به پایان جنگ، دشمن جنگ نرم را علیه جمهوری اسلامی راه‌اندازی کرد تا نظام اسلامی را از ارزش و اسلامی بودن تهی کند و در دستگاه‌های حاکمیتی نفوذ پیدا کند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: دشمن امید بسته بود آن نفوذ معنوی امام را شخصی بعد از ایشان ندارد و به ارتحال ایشان امید داشتند.


وی گفت: در همین راستا دشمن برنامه ۱۰ ساله‌ای داشت و که سال ۷۸ شاهد بودیم مردم در مقابل دشمن ایستادند و حضور مردم باعث پیروزی کشور و نظام شد.


ادیانی با بیان اینکه قائله سال ۷۸ به ثمر نرسید و دشمن برنامه ۱۰ ساله دومی را ایجاد کرد و تحت عنوان انقلاب‌های مخملی و رنگی پیش رفت افزود: ملت ایران بسیار هشدار هستند. در طول انتخابات جمهوری اسلامی تبلیغات به سمت استفاده از رنگ نبوده و اولین بار در سال ۸۸ به سمت رنگ رفت و دشمن با تابلوی خودی و مدل انقلاب مخملی که تشخیص حق از باطل سخت می‌شود، پیش آمد و همان روزهای تبلیغاتی، بعد از پایان رأی‌گیری با توجه به اینکه صندوقی باز نشده بود، خود را پیروز اعلام کرد.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: وقتی رأی نمی‌آورند، نظام را متهم به تقلب در انتخابات می‌کنند و رئیس‌جمهور قبلی هم با تمسخر به شمارش آرا اشاره‌ای داشت که خود او هم با همین سازوکار رئیس‌جمهور شده بود.


وی گفت: رئیس‌جمهور قبلی هم با همین نحوه رأس کار آمد و وقتی افراد آن‌ها رأی نمی‌آورد، به شورای نگهبان حمله می‌کنند.


ادیانی بیان کرد: مردم با تصمیم خود در ۹ دی پای کار آمدند و هیچ‌کسی آن‌ها را سازمان‌دهی نکرده بود. مردم از مسئولان بهتر کار را بلدند و خود من با اعضای خانواده در این مراسم حضور داشتم.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: در ۹ دی‌ماه، هیچ عکسی به‌جز تصویر مقام معظم رهبری در دست مردم نبود و این مراسم ضدیت با آقازادگی، اشرافی‌گری و... است.


ادیانی بیان کرد: معتقدم باید بار زندگی افراد را بر داریم و برای آن‌ها مسکن سازمانی بسازیم و ۷۵ درصد کارکنان انتظامی باید خانه سازمانی داشته باشند.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: نزدیک به ۷ درصد خانه سازمانی داریم و این بشارت را می‌دهم که یکی از اولویت‌های سال آینده تأمین معیشت و خانه‌های سازمانی است.


انتهای پیام/۴۱۷۲/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب