دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سکوت سرپرست تیم ملی در برابر انتقاد‌ها/ افشین پیروانی: حرف زدن در مورد شکست تیم امید بی‌فایده است

سرپرست تیم ملی فوتبال بزرگسالان در مقابل انتقادهای صورت گرفته از تیم ملی در مورد حذف تیم ملی امید حاضر به پاسخگویی نیست و معتقد است حرف زدن در مورد شکست تیم ملی امید بی فایده است.
کد خبر : 63080

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بعد از شکست تیم ملی فوتبال امید ایران از ژاپن و حذف از مسابقات انتخابی المپیک که حسرت حضور ایران را در المپیک 44 ساله کرد، همه اهالی فوتبال دنبال مقصر این ناکامی هستند.


محمد‌ مایلی کهن مدیر فنی تیم ملی امید در بدو ورودش به تهران نوک پیکان ناکامی را به سمت سرمربی تیم ملی بزرگسالان نشانه گرفت. از نظر مایلی‌کهن، کارلوس کی‌روش با عدم همکاری‌اش با کادر فنی تیم ملی امید، موجب ضعف این تیم شد.


در حال حاضر که کی‌روش در دوران مرخصی خودش در پرتقال به سر می‌برد و فرصت پاسخگویی به انتقادات را ندارد، افشین پیروانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا در این مورد گفت: «فعلا قصد صحبت کردن در این مورد را ندارم و حرف زدن در مورد شکست تیم ملی امید بی فایده است.»


افشین پیروانی در شرایطی حاضر نیست در برابر انتقاد‌‌های‌ مطرح شده از تیم ملی بزرگسالان صحبت کند که وی این‌ روزها ترجیح می‌دهد که با حضور در برنامه های‌ تلویزیونی که گویا برای وی از جذابیت زیادی هم برخوردار است در قامت کارشناس فوتبال خودش را نشان دهد و به تحلیل مسابقات بپردازد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته