دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1394 - 14:40

فتاحی: تعداد نمایندگان ردصلاحیت‌شده بیش از عدد اعلامی رسانه‌هاست/ لاریجانی شخصا با شورای نگهبان در حال رایزنی است

یک نماینده مجلس در پاسخ به این سؤال که «آیا فردی از طرف آقای لاریجانی مسئله ردصلاحیت نمایندگان را دنبال می‌کند؟»، گفت: تنها کسی که رسما این موضوع را پیگیری می‌کند، آقای لاریجانی است و البته مسئول دفتر و مشاورانشان این موضوع را هم پیگیر هستند و راهنمایی‌های لازم را به نمایندگان ارائه می‌دهند.
کد خبر : 63059

عابد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره رایزنی‌های رئیس مجلس با شورای نگهبان در رابطه با نمایندگان ردصلاحیت‌شده اظهار کرد: هفته گذشته که جلسات علنی مجلس بود آقای لاریجانی از تعدادی از حقوقدانان مجلس خواسته بود که به پارلمان بیایند و سخنان و اعتراضات نمایندگان ردصلاحیت شده را بشنوند.


وی افزود: رایزنی‌های شایسته‌ای در حال انجام است و رئیس مجلس می‌خواهند افرادی که مشکل خاصی ندارند به عرصه رقابت‌های انتخاباتی بازگردند.


این نماینده ردصلاحیت‌شده مجلس تصریح کرد: اخباری که در رسانه‌ها از تعداد نمایندگان ردصلاحیت‌شده وجود دارد به نظر نمی‌رسد درست باشد و تعداد نمایندگان ردصلاحیت شده بیش از اعدادی است که رسانه‌ها می‌گویند. به نظر می‌رسد بیش از 80 نفر نمایندگان فعلی ردصلاحیت شدند.


وی درباره اعلام نتیجه رایزنی‌ها با شورای نگهبان تأکید کرد: شورای نگهبان اعلام کرده است که تا 20 بهمن نتیجه را اعلام می‌کند ولی به نظر می‌رسد که از 10 بهمن به تدریج تکلیف نمایندگان مشخص شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: عابد فتاحی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته