دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل باشگاه سایپا: سقف قرارداد بازیکنان ما 500 میلیون است/ تیموریان از استقلال و تراکتورسازی، پیشنهاد میلیاردی داشت

بیت الله رضایی گفت: تیموریان به رغم پیشنهادهای میلیاردی که از دو باشگاه تراکتورسازی و استقلال داشت، سایپا را انتخاب کرد.
کد خبر : 63040

بیت‌الله رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد مبلغ قرارداد آندارنیک تیموریان با باشگاه سایپا اظهار داشت: «باشگاه سایپا روی اصول قرارداد بازیکنان توجه زیادی دارد و طبق اصول و مقررات باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنان تیم با یکدیگر اختلاف زیادی ندارد. در مورد تیموریان هم با توجه به پیشنهادهای میلیاردی که از استقلال و تراکتورسازی داشت، در نهایت سایپا را با مبلغ کمتری از این دو تیم انتخاب کرد.»


وی ادامه داد: «در مورد جواد نکونام هم شایعه قرارداد دو میلیاردی سایپا با این بازیکن پخش شد، در حالی که در این فصل بالاترین مبلغ قرارداد ما که همان سقف قرارداد است، 500 میلیون تومان بود. مبلغ قرارداد همه بازیکنان باشگاه در هیات فوتبال استان تهران وجود دارد و هر کسی به این مبالغ شک دارد، ‌می‌تواند پیگیر مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا از هیات فوتبال باشد.»


مدیرعامل باشگاه سایپا در رابطه با شرایط جدایی نکونام از این باشگاه و انتقالش به العربی قطر گفت: «در قرارداد نکونام بندی اضافه شده بود مبنی بر اینکه در صورت داشتن پیشنهاد خارجی ‌می‌تواند با گرفتن رضایت نامه از باشگاه، از تیم جدا شود. در چند روز اخیر که باشگاه العربی قطر به نکونام پیشنهاد داد، جلساتی را با این بازیکن گذاشتیم و در نهایت با توافق طرفین نکونام از جمع ما جدا شد.»


رضایی در پایان افزود: «با اضافه شدن تیموریان به سایپا، در پست هافبک دفاعی سه بازیکن در اختیار داشتیم و به همین دلیل باشگاه با فروش نکونام به العربی موافقت کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته