دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1394 - 14:06

دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل برای نیم‌سال دوم در ۲۲ رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل از آغاز ثبت‌نام بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی این مرکز دانشگاهی در نیم‌سال دوم تحصیلی ۹۵-۹۴ خبر داد.
کد خبر : 63036

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا یعقوب‌نیا با توجه به رشته‌های تحصیلی متنوع موجود در این مرکز دانشگاهی، به کارگیری استادان مجرب و تأمین تجهیزات آزمایشگاهی و راه اندازی کارگاه‌های مناسب را از دلایل استقبال داوطلبان برای تحصیل در این دانشگاه برشمرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل، یکی از موارد دیگر تأثیرگذار در جذب دانشجو را نحوه و چگونگی پرداخت شهریه بیان کرد و گفت: «در مرکز سیاهکل دانشجویان می‌توانند از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی استفاده کنند که این موضوع موجب استقبال و رغبت دانشجویان شده است.»


یعقوب‌نیا افزود: «دانشجویانی که به هر دلیلی نتوانستند از این وام استفاده کنند، دانشگاه تمام شهریه تحصیلی دانشجو را به صورت وام‌های بدون کارمزد با تقسیط مناسب از دانشجویان دریافت می‌کند.»


وی گفت: «علاقه‌مندان به تحصیل در مقطع کاردانی می‌توانند در رشته‌های الکتروتکنیک، کامپیو‌تر، مکانیک خودرو، تربیت بدنی، حسابداری، عمران-کارهای عمومی ساختمان، معماری، آمار و امور اداری و در مقطع کار‌شناسی در رشته‌های مهندسی برق- قدرت، مهندسی مکانیک در دو گرایش خودرو و تأسیسات، مهندسی کامپیو‌تر، حسابداری، مهندسی عمران و مهندسی معماری برای ترم بهمن ۹۴ در این داشگاه ثبت نام کنند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل در باره چگونگی انجام ثبت‌نام دانشجویان در این مرکز دانشگاهی گفت: «علاقه‌مندان می‌توانند با انتخاب مرکز سیاهکل در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسwww. azmoon. org و یا با مراجعه حضوری به آدرس «سیاهکل، بلوار شهید انصاری، نمکرودبار، جنب آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل» در این دانشگاه ثبت‌نام کنند.»


وی با اعلام شماره تلفن‌های ۴۲۳۲۹۶۰۱ ۰۱۳ و ۴۲۳۲۹۶۰۲ ۰۱۳ تأکید کرد: «علاقه‌مندان و داوطلبین می‌توانند هرگونه سئوال خود را به صورت تلفنی با مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سیاهکل در میان بگذارند یا از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل به آدرس www. iausiyahkal. ac. ir اطلاعات لازم را به دست آورند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته