دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند قهرمان تنیس روی‌میز کارکنان استان کرمان شد

تیم تنیس روی میز کارکنان واحد زرند با شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز کارکنان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان، مقام قهرمانی را از آن خود کرد. این تیم به مسابقات کشوری این بازی‌ها که بهمن جاری در واحد بوشهر برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.
کد خبر : 63024

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست تیم و مدیر فوق برنامه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی زرند با توجه به کیفیت خوب برگزاری این دوره از مسابقات به میزبانی واحد زرند گفت: «ورزش یکی از دغدغه‌های جوامع امروز است، با گسترش شهرنشینی و تغییراتی که در سبک زندگی شهروندان رخ داده با پدیده‌هایی همچون کم‌تحرکی، بیماری‌های حرکتی و پایین آمدن بهره‌وری نیروی کار در مشاغل اداری به دلیل عدم فعالیت صحیح بدنی مواجه هستیم.»


غلامرضا شهیدی افزود: «سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف برای مقابله با چنین وضعیتی و افزایش نشاط و سرزندگی در کارکنان و خانواده‌ آنان، سعی کرده‌اند با ایجاد تسهیلات ویژه و به خدمت گرفتن امکانات خود، فرهنگ ورزش را رواج دهند. دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پربار خود به خوبی توانسته است علاوه بر ایجاد زیرساخت‌های مناسب ورزشی در واحدهای سراسر کشور در هر دو بخش دانشجویی و کارمندی موفقیت‌های زیادی به دست آورد.»


وی اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی همراه این تدبیر چندسالی است که علاوه بر ترویج ورزش، به تشکیل تیم‌های مختلف ورزشی برای ایجاد حس رقابت و هیجان در کارکنان خود روی آورده است. واحد زرند نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در همه مسابقات استانی نماینده دارد و در این راستا از توجه ویژه و دیدگاه ورزشی دکتر ماهانی رئیس واحد نیز به واسطه حمایت‌های بی‌دریغشان قدردانی می‌کنم.»


این تیم را بازیکنانی چون ناصر ابراهیم‌نژاد، سید محمدرضا حسینی، مسعود چراغی و محمدمهدی معارف دوست تشکیل می‌دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته