دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 بهمن 1394 - 10:21

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در بیش از ۵۰ رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: «ثبت نام از متقاضیان ورود به دانشگاه در مقاطع کاردانی و کار‌شناسی پیوشته و ناپیوسته برای نیم‌سال دوم تحصیلی (بهمن۹۴) در بیش از ۵۰ رشته تحصیلی بدون آزمون صورت می‌گیرد.»
کد خبر : 62979

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین میلادیان اظهار کرد: «داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون به نشانی www. azmoon. org مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www. iausarv. ac. ir مراجعه و شماره تلفن‌های ۵-۳۷۸۴۴۴۸۴ -۰۷۱ و همراه ۰۹۳۹۶۴۴۲۵۷۶ آماده پاسخگویی به داوطلبان است.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان با توجه به وضعیت مطلوب این واحد دانشگاهی افزود: «موقعیت ممتاز این واحد از نظر جغرافیایی و نزدیکی به مرکز استان و امکانات مناسب در زمینه‌های آموزشی، دانشجویی و پژوهشی و همچنین وجود خوابگاه ویژه خواهران، سلف سرویس مرکزی و سالن ورزشی استاندارد از جمله مزیت‌های این واحد دانشگاهی برای ارتقای مسائل علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان است.»


میلادیان با توجه به مهم‌ترین رشته‌های این واحد دانشگاهی گفت: «این دانشگاه دارای بهترین رشته‌های فنی و مهندسی و پزشکی در زمینه‌های: شیمی دارویی، علوم وصنایع غذایی، برق، شیمی، حسابداری، مدیریت، کامپیو‌تر، عمران، معماری ومکانیک است، همچنین پذیرش دانشجو در رشته کار‌شناسی تغذیه با آزمون است.»


وی با توجه به اهمیت امور فرهنگی در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: «وجود بهترین و زیبا‌ترین مسجد شهرستان سروستان در این دانشگاه و محوریت قرار گرفتن آن در امور فرهنگی باعث شده است این دانشگاه همواره در مسائل فرهنگی شهرستان پیشگام باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته