دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1400 - 20:14

برای ارسال پیامک در تعداد بالا از چه برنامه ­ای استفاده کنیم؟

 شبکه­ های اجتماعی و دنیای پر زرق‌وبرقی که در آنها وجود دارد، توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود جلب کرده است. به‌گونه ­ای که بسیاری از مشاغل، برای توسعه کسب­ وکارشان به آنها پناه برده ­اند. درواقع شبکه ­های اجتماعی، علاوه‌بر جنبه سرگرمی، بستری برای بازاریابی، معرفی محصولات و خدمات و اطلاع ­رسانی را نیز فراهم کردند، اما همچنان پاسخگوی نیاز بعضی از کاربران نیستند!
کد خبر : 629495
image-20211220195706-1.png



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا شبکه های اجتماعی و دنیای پر زرق‌وبرقی که در آنها وجود دارد، توجه بسیاری از افراد جامعه را به خود جلب کرده است. به‌گونه ای که بسیاری از مشاغل، برای توسعه کسب وکارشان به آنها پناه برده اند. درواقع شبکه های اجتماعی، علاوه‌بر جنبه سرگرمی، بستری برای بازاریابی، معرفی محصولات و خدمات و اطلاع رسانی را نیز فراهم کردند، اما همچنان پاسخگوی نیاز بعضی از کاربران نیستند!


برای مثال فرض کنید مدیر یک مدرسه در نظر دارد جشنوارهای برای والدین دانش آموزان تمام مقاطع برپا کند. قطعاً تمام والدین عضو شبکههای اجتماعی نیستند، از طرفی اتصال به این شبکه ها، نیازمند اتصال به اینترنت است که ممکن است همیشه در دسترس همه نباشد. بنابراین راهکار مناسبی برای اطلاع رسانی همزمان به تمام والدین نخواهد بود! پس چاره کار کجاست؟


چاره کار استفاده از روشهای سنتی مانند ارسال پیامک است، اما آیا ارسال پیامک متنی به بیش از 200 نفر کار سادهای است؟ قطعاً زمان زیادی از فرستنده میگیرد، اما جای نگرانی نیست؛ زیرا برنامه ارسال پیامک انبوه، کار را برای کاربران بسیار ساده کرده است. اگر شما هم به‌دنبال این دست برنامه ها هستید، با این مقاله همراه باشید.


Full inbox concept illustration Free Vector


معرفی اپلیکیشن های ارسال پیامک انبوه


با وجود اینکه نرم افزارهای پیامرسان اینترنتی متعددی وجود دارد، اما ارسال پیامک همچنان جایگاه خود را در بین روشهای ارتباطی حفظ کرده است. در همین راستا، اپلیکیشنهای متعددی معرفی شدهاند که به بسیاری از نیازهای کاربران پاسخ میدهند. برنامه های ارسال پیامک انبوه به گونه ای طراحی شده اند که در قالب یک محیط ساده، امکان دریافت و ارسال پیامک در گوشی‌های هوشمند را فراهم میکنند.



1. Handcent Next SMS


برای ارسال پیامک در تعداد بالا از چه برنامه ­ای استفاده کنیم؟Handcent Next SMS از اولین اپلیکیشن‌هایی است که برای ارسال پیامک گروهی، معرفی شد. این اپلیکیشن، جز برنامههای اساماس اندورید است. از جمله قابلیتهای آن:


· ارائه انواع تم،


· ارائه امکاناتی جهت حفظ بخش حریم خصوصی برای ذخیره پیامهای شخصی،


· امکان back up از پیامکها،


· امکان استفاده از انواع ایموجی،


· و...


هستند. علاوه‌بر همه اینها، Handcent Anywhere به شما این اجازه را میدهد که پیامکهای خود را به کمک تبلت یا کامپیوتر شخصی هم بتوانید برای مخاطبان ارسال کنید.


2. Signal Private Messenger


Signal Private Messenger یک برنامه ارسال پیامک است که محیط کاربری آن مشابه با اپلیکیشنهایی مانند whats app و facebook است. قابلیت ویژه این اپلیکیشن؛ امکان رمزگذاری ارسال پیامکهاست، یعنی اگر از آن دسته افرادی هستید که به امنیت پیامهای خود اهمیت میدهید،Signal Private Messenger کاملاً مناسب شما خواهد بود. از دیگر قابلیتهای آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


· امکان ارسال پیامک برای مخاطبین از طریق اپلیکیشن و سیمکارت


· امکان برقراری تماس تلفنی


· طراحی کاربری ساده با گزینههای در دسترس


· ارائه به صورت کاملاً رایگان



3. برای ارسال پیامک در تعداد بالا از چه برنامه ­ای استفاده کنیم؟Android Messages


اپلیکیشن اختصاصی گوگل برای ارسال پیامک در تعداد بالا؛ Android Messages نام دارد. ویژگیهای متعددی دارد که باعث شده است نظر بسیاری از کاربران به آن جلب شود، مانند:


· طراحی ساده، اما چشمنواز،


· کاربری بسیار آسان،


· دارای پروتکلRCS (این پروتکل به کاربر کمک میکند تا محتوایی که برای ارسال در نظر گرفته است را متنوعتر کند)،


· دارای تیم پشتیبانی،


· ارائه نسخه وب در کنار نسخه اندروید (در کنار تلفن همراه، به کمک کامپیوتر خود نیز میتوانید پیامک ارسال کنید)،


4. YAATA SMS


این برنامه، یکی از پرطرفدارترینهاست؛ زیرا قابلیتهای متنوعی برای کاربر در نظر گرفته است، قابلیت‌هایی مانند:


· ارسال پیام گروهی،


· ارسال پیامک به‌صورت زمانبندی شده،


· دارای قابلیت پشتیبانی از پیامهای چند رسانهای،


· امکان تشکیل لیست بلاک،


· امکان پاسخ خودکار،


· دارای قابلیت پشتیبانگیری و بازگردانی پیامها،


· طراحی کاربری ساده، جذاب و کاربرپسند،


· و...،


البته برخی از این ویژگیها تنها در نسخه پولی یافت میشوند.



  1. Group Messaging


وقتی اسم اپلیکیشن ارسال پیامک Group Messaging به میان می‌آید، کاربران از طراحی کاربری سخت و پیچیده آن شاکی هستند. در حالیکه اگر بخواهید هزاران پیام را همزمان برای مخاطبان خود ارسال کنید، بهترین گزینه است. فقط کافی است که گروههای مخاطب هدفتان را مشخص و سپس انتخاب کنید.


این قابلیت به شما کمک میکند تا با اطمینان پیام مورد نظرتان را به گروه مخاطبان ارسال کنید. علاوه بر آن، شما این امکان را دارید که:


· یک گروه را حذف کنید،


· یک گیرنده را از گروه بیرون کنید،


· مخاطبان بیشتری را به برخی از گروه ها اضافه کنید،


اگر باز هم در گوگل به جستجو ادامه دهید، صدها برنامه ارسال پیامک انبوه برای شما نمایش داده میشود که هر کدام در ارسال اس ام اس به تعداد زیاد، به شما کمک میکند. هر کدام از این برنامهها مزایا و معایب خود را دارند، اما پیشنهاد ما برای ارسال پیامک انبوه، هدفمند و فوری، استفاده از سیستم ارسال فوری و بدون ثبتنامِ ملی پیامک است. اگر قصد ارسال پیامک انبوه (بیش از 100 هزار پیامک) داشته باشید، میتوانید بدون خرید سیستم پیامکوتاه نیز پیامکهای خود را ارسال کنید.


سامانه ملی پیامک؛ جایگزینی برای برنامه های ارسال پیامک انبوه


سامانه ملی پیامک، به شما این امکان را میدهد که هم بدون خرید پنل پیامک و هم با خرید پنل پیامک، امکان ارسال اساماس با تعداد بالا را داشته باشید. چرا این سامانه را پیشنهاد میکنیم؟ زیرا قابلیتهای متعددی برای شما خواهد داشت، مانند:


1. امکان ایجاد لیست شمارههای شخصی


برای ارسال انبوه به لیست شمارههای شخصی، کافیست لیست خود را در قالب فایل اکسل یا تکست به همراه متن پیامک ارسال کنید.



2. امکان ایجاد لیست بر اساس شهر و استان


در این روش اس ام اس انبوه شما در کمترین زمان ممکن به شماره موبایلهای دائمی یا اعتباری شهر مورد نظر شما ارسال خواهد شد.


3. امکان ایجاد لیست بر اساس پیش شماره


پیام کوتاه شما برای پیش‌شمارههای تلفن همراه بر اساس اپراتورهای همراه اول و ایرانسل (قابلیت انتخاب محله، مشاغل و...) ارسال میشود.


4. امکان ایجاد لیست بر اساس محله و منطقه


اگر کسبوکار شما در یک محله یا منطقه خاص فعال است، مطمئناً ارسال پیامک به آن محله بیشترین بازدهی را برای شما به همراه خواهد داشت.


5. ارسال پیامک فوری، به موقع و در کوتاهترین زمان


برنامههایی که برای ارسال اساماس طراحی شدهاند، سرعت خوبی برای ارسال پیامک دارند، اما پنل ملی پیامک، در کمتر از یک ثانیه قادر است تعداد بسیار زیادی پیامک را به دست گیرندگان، برساند.


سامانه ملی پیامک گزینه خوبی برای ارسال انبوه پیامک است، درواقع این سامانه به شما این امکان را میدهد که اگر تنها یکبار قصد ارسال اساماس زیاد را دارید، از ویژگی ارسال آنی پیامک استفاده کنید. در غیر این صورت با خرید یک پنل پیامکی اختصاصی، قادر هستید بارها و بارها از آن استفاده کنید.


پس ابتدا نیاز خود را از ارسال پیامک با تعداد بالا بسنجید، سپس تصمیم بگیرید. اگر تازهکار هستید کافی است با شماره 63404-021 تماس بگیرید و یا به سایت melipayamak.com سر بزنید تا کارشناسان تیم ملی پیامک راهنماییتان کنند.


انتهای پیام/4127



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته