دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1400 - 13:09

گاف امنیتی - اخلاقی رئیس سابق موساد

رئیس سابق موساد اسرار محرمانه رژیم صهیونیستی را در اختیار یک مهماندار هواپیما قرار داد.
کد خبر : 629356
یوسی کوهن



به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی فساد امنیتی و اخلاقی یوسی کوهن را در دوره بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق این رژیم فاش کرد.


کوهن اواخر سال ۲۰۱۸ در هواپیما با مهماندار زن و همسرش به گفت‌وگو نشست و اسرار دولتی را در اختیار آن‌ها قرار داد؛ به طوری که با افتخار از جزئیات عملیات‌های موساد در سراسر جهان سخن گفت و حتی اطلاعاتی از سفرهایش به آن‌ها داد.


گای شیکر، همسر مهماندار مذکور که تاجر معروفی است، گفت: یوسی کوهن داستان‌های زیادی ازجمله از موساد برای ما تعریف کرد. او خیلی وراج بود و به ما گفت که موساد با پزشک مخصوص یکی از رهبران عرب در ارتباط است.


به گفته او، یوسی کوهن در آن هواپیما همچنین جزئیاتی از نحوه مدیریتش در موساد به آن‌ها گفت.


شیکر افزود: به من گفت وقتی رئیس موساد شدم. با دقت گوش کن! در عرض ۱۰ روز ۶ مسئول بلندپایه را برکنار کردم، زیرا به‌طور کامل وفادار نبودند و فکر می‌کردند با آن‌ها در یک سطح هستم؛ وقتی رئیس شدم بدون هیچ‌گونه رحمی آن‌ها را بیرون انداختم.


این تاجر معروف صهیونیست عنوان کرد: یوسی کوهن پس‌ازآن دیدار در هواپیما بارها به همسرم پیام و با الفاظ نامناسبی او را خطاب قرار داد. وی تلاش کرد تا با او ارتباط بگیرد و به مدت دو سال با او روابط پنهانی داشت.


او خطاب به رئیس سابق موساد گفت: تو خانواده‌ام را نابودی کردی.


پس‌ازاین برنامه یوسی کوهن نیز در پاسخ مدعی شد که اسرار امنیتی را در اختیار آن‌ها قرار نداده است.


انتهای پیام/۴۰۳۳/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته