دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرصت 3 ماهه سرخابی برای دریافت مجوز حرفه‌ای آسیا

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد استقلال و پرسپولیس 3 ماه فرصت دارند تا مجوز حرفه‌ای آسیا را دریافت کنند.
کد خبر : 629147
دربی استقلال پرسپولیس



به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون فوتبال، مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تأیید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند. بر همین اساس نشست مدیرعاملان باشگاههای پرسپولیس و استقلال با عزیزی خادم، مصطفوی، عباسی و سهیل مهدی برگزار شد تا برای رفع مشکل مجوز حرفه‌ای سازی سرخابی‌ها داد.


سهیل مهدی در این رابطه عنوان کرد: تقریباً ۲ ماه پیش بود که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اقدام به دریافت مجوز حرفه‌ای کردند اما با توجه به نواقص در مدارک، دو باشگاه نتوانستند مدرک حرفه‌ای خود را دریافت کنند و مجوز موقتی برای دو باشگاه به مدت ۳ ماه صادر شد تا نواقصشان را رفع کنند.


مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: به همین دلیل، پیش از ظهر امروز جلسه‌ای میان مدیران سرخابی و رئیس فدراسیون، روسای کمیته‌های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای برگزار شد تا اقدامات لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور بدون دردسر در لیگ قهرمانان آسیا را انجام دهند. در واقع مشکلات با جزئیات مرور شد. سوالاتی که در این رابطه وجود داشت، مطرح و در نهایت رهنمودهای لازم در جهت تکمیل مدارک ارائه شد. امیدوارم باشگاه‌ها با استفاده از رهنمودهای مطرح شده، برای ارسال مدارک تکمیلی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام کنند.


نتهای پیام/۴۰۴۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته