دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام صنعت‌پور:

توان موشکی ایران چشم دنیا را خیره کرده است/ التماس دشمن برای دست برداشتن از قدرت پهپادی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، گفت: با بیان اینکه قدرت موشکی ایران در نقطه‌ای قرار دارد که دشمن التماس می‌کند تا ما از این قدرت دست برداریم، گفت: در حوزه فرهنگی هم علی‌رغم اقدامات فراوان صورت گرفته، گلایه‌هایی وجود دارد.
کد خبر : 629120
حجت‌الاسلام صنعت پور



به گزارش خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر دریادار دوم بابک بلوچ معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در چهاردهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز نیروی دریایی راهبردی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: با وجود شما سربازان لایق و کارآمد توانستیم در صحنه نبرد موفق باشیم.


وی با بیان اینکه سربازان در طول ۴ دهه گذشته امنیت را برای کشور فراهم کردند، گفت: اگر این مملکت امنیت و قدرت نداشت، مطمئن باشید به جای اینکه در این روزها ما را تهدید کنند، کار را یک سره کرده بودند.


معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تأکید بر اینکه دشمن را نباید دست‌کم گرفت، افزود: جوانان در طول سالیان گذشته در لباس سربازی امنیت کشور را در دست گرفتند و با جان و دل از کشور دفاع کردند.


دریادار بلوچ با بیان اینکه اولین دروازه ورود به اجتماع برای جوانان خدمت مقدس سربازی است، یادآور شد: به زودی و طی چند سال آینده مدیران، صنعتگران آینده، مهندسین و دانشمندان و سیاست‌مداران از بین شما عزیزان انتخاب می‌شوند و موفق‌ترین این نفرات کسانی بودند که خدمت مقدس سربازی را با موفقیت به اتمام رساندند.


همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام حسین صنعت‌پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز در سخنانی با تأکید بر اینکه امروز توان موشکی و پهپادی ایران اسلامی چشم دنیا را خیره کرده است، گفت: اگر غرب به ما و سایر کشورها زور می‌گوید به دلیل داشتن علم است، اما با این حال جمهوری اسلامی ایران که اکنون در رتبه ۱۶ علمی جهان قرار دارد، در برابر زورگویی‌های آمریکا تسلیم نشده است.


وی با بیان اینکه هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی داشته باشد، یادآور شد: کشوری می‌تواند موفق عمل کند که دارای قدرت فرهنگی، نظامی و اقتصادی باشد و ایران اسلامی دست برتر را دارد.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه آمریکایی‌ها بیش از ۴۰ سال است تلاش می‌کنند به کشورمان بازگردند، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها شبانه‌روز در حال توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند تا بتوانند جایگاه از دست رفته خود را در ایران مجددا به دست بیاورند.


حجت‌الاسلام صنعت‌پور با بیان اینکه قدرت موشکی و پهپادی ایران در نقطه‌ای قرار دارد که دشمن التماس می‌کند تا ما از این قدرت دست برداریم، گفت: در حوزه فرهنگی علی‌رغم اقدامات فراوان صورت گرفته، گلایه‌هایی وجود دارد چرا که ضربه‌هایی که امروز در جنگ نرم می‌خوریم، ناشی از ضعف‌هایی است که در این حوزه داریم؛ لذا آن‌هایی که جنگ نرم را باور دارند، تلاش‌های مضاعفی را برای مقابله با این جنگ انجام می‌دهند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش افزود: در حوزه اقتصادی نیز بخشی از مشکلات موجود ناشی از سوء‌تدبیر است چرا که در سال‌های گذشته به موضوع اقتصاد مقاومتی بی‌توجهی شد و اگر توجه لازم صورت می‌گرفت، امروز در حوزه اقتصادی شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.


انتهای پیام/ ۴۱۶۴



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب