دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی مناجاتی: عالمی و همدانی از لیست تراکتورسازی خارج شدند/ افرادی مثل بهزادی تکرار نشدنی هستند

مدیر فنی تراکتورسازی تبریز گفت: با اضافه شدن دو مربی جدید به کادر فنی تراکتورسازی، عالمی و همدانی دیگر جایی در باشگاه ندارند.
کد خبر : 62904

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اردوی تراکتورسازی تبریز در کیش اظهار داشت: «اردوی 10 روزه‌ای در کیش برگزار کردیم که حدود یک هفته از این اردو گذشته‌ است. در بدو ورود خودمان به کیش یک بازی تدارکاتی با ملوان انجام دادیم که موفق شدیم با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست دهیم. تمرینات خوبی را در این اردو سپری می‌کنیم و این تمرینات باعث هماهنگی زیادی میان بازیکنان شده است.»


مدیر فنی تراکتورسازی در مورد هماهنگی میان بازیکنان جدید تیم گفت: «تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل بازیکنان زیادی را جذب کرد. اما تعطیلات یک ماهه نیم فصل لیگ فرصت خوبی به کادر فنی داد تا با تمرینات بیشتر و برگزاری اردوهای تدارکاتی، هماهنگی زیادی میان جدید با تیم بوجود آید.»


مناجاتی در رابطه با وضعیت همدانی و عالمی که به صورت قهر از تراکتورسازی جدا شدند افزود: «با تصمیم مدیریت باشگاه دو مربی به کادر فنی اضافه شدند. با اضافه شدن تاوارز و یک مربی بومی، عملا همدانی و عالمی از لیست کادر فنی تراکتورسازی خارج شدند و دیگر جایی در باشگاه ندارند.»


پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با فوت همایون بهزادی بیان کرد: «همایون بهزادی یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بود که متاسفانه از بین ما رفت. زمانی که ما وارد تیم ملی شدیم، بازیکنان قدیمی مانند همایون بهزادی و حمید شیرزادگان به عنوان بزرگ تیم، کمک زیادی به ما کردند. جامعه فوتبال باید قدر پیشکسوت‌های خودش را تا زنده هستند بداند، چون این افراد تکرار نشدنی هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته