دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آذر 1400 - 15:40
حجت‌الاسلام صفوی مطرح کرد؛

عزت، اقتدار و اتحاد اسلامی دانشگاه با تلفیق علم و معنویت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان عنوان کرد: تلفیق علم با معنویت، دانشگاه را به عزت، اقتدار و اتحاد اسلامی می‌رساند.
کد خبر : 628855
حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از رودبار، مراسم وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه، کارکنان، استادان، بسیج دانشجویی، جمعی از رؤسای ادارات شهرستان رودبار، روحانیون و طلبه‌های حوزه حضرت معصومه(س) رودبار وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


در ابتدای مراسم مهدی فدایی رئیس دانشگاه آزاد رودبار اظهار کرد: ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه در کنار هم موجب توسعه پیشرفت علمی، معنوی و بالندگی جامعه می‌شود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سخنران مدعو این مراسم هم در سخنانی به بررسی جریان فکری حوزه و دانشگاه پرداخت و عنوان کرد: تلفیق علم با معنویت، دانشگاه را به عزت، اقتدار و اتحاد اسلامی می‌رساند.


حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین صفوی اضافه کرد: ایجاد تحول درونی در مبدأ، موجب حرکت به سمت تمدن اسلامی است که از منویات مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب نیز هست.


این مراسم با مداحی ذاکر اهل بیت در مصیبت حضرت فاطمه زهرا(س) پایان یافت.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته