دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آذر 1400 - 13:19

افزایش امنیت حساب‌های بانکی در اولویت بانک ایران زمین

امروزه با توجه به گسترده شدن استفاده از فضای مجازی و توسعه نرم افزارهای بانکی، این نرم افزارها به دلیل آسان کردن امورات، طرفداران زیادی پیدا کرده اند.
کد خبر : 628817
رپرتاژ

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا با شیوع ویروس کرونا و ضرورت حضور کم در اجتماعات استقبال از این نرم افزارها توسط مشتریان بیش از گذشته و چند برابر شده است و بانک ها سعی می کنند با ارائه خدمات بیشتر و مناسب مشتریان بیشتری را به سوی خود جلب کنند.
در کنار استقبال از این نرم افزارها، خطراتی نیز مشتریان را در استفاده از این خدمات تهدید می کند


بانک ایران زمین علاوه بر تلاش برای به کارگیری نرم افزارهای مختلف، حفظ امنیت اطلاعات کاربران را هم در اولویت خود قرار داده است تا بتواند از سرمایه مشتریان خود حراست کند.
بر این اساس بانک ایران زمین به منظور ارتقا امنیت کاربران و جلوگیری از سو استفاده‌های مالی اقداماتی را در دستور کار خود قرار داده است.
راه‌اندازی سرویس بلیت امنیتی یکی از اقداماتی است که بانک ایران زمین به منظور افزایش امنیت حساب‌های بانکی به مشتریان خود ارائه کرده است تا مانع کلاهبرداری از مشتریان خود شود.
با راه اندازی این سرویس امنیت کاربران سامانه‌های همراه بانک و بانکداری الکترونیک این بانک ارتقا پیدا کرده و مانع از جلوگیری از برداشت‌های غیر مجاز از سپرده‌های مشتریان می شود.


این سرویس از سال گذشته توسط بانک ایران زمین راه اندازی شده کاربران اینترنت بانک و همراه بانک ایران زمین در زمان استفاده از سرویس انتقال وجه به صورت داخلی، پایا، پرداخت قبض و خرید شارژ از طریق سپرده، یک کد با نام بلیت امنیتی را از طریق پیامک دریافت می‌کنند و کاربران فقط در صورت صحیح بودن کد است که انتقال وجه انجام می‌شود و کمک زیادی به امنیت مشتریان بانک کرده است.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته