دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آذر 1400 - 10:54
همگام با هفته پژوهش(۲۵)/ توسط دانشگاه علوم و تحقیقات؛

نشست «سبک زندگی قرآنی» با سخنرانی حجت‌الاسلام شریفانی برگزار می‌شود

دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه علوم و تحقیقات به مناسبت هفته پژوهش، نشست «سبک زندگی قرآنی با محوریت آیه ۲۳ سوره زمر» را فردا شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد شریفانی برگزار می‌کند.
کد خبر : 628587
مصاحبه اختصاصی آنا با حجت الاسلام شریفانی



به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشکده حقوق، الهیات و علوم سیاسی دانشگاه علوم و تحقیقات به مناسبت هفته پژوهش، نشست «سبک زندگی قرآنی با محوریت آیه ۲۳ سوره زمر» را فردا شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳ با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد شریفانی برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش در ادامه سلسله نشست‌های پژوهشی گروه‌های تخصصی دانشگاه علوم و تحقیقات در هفته پژوهش، نشست سبک زندگی قرآنی با محوریت آیه ۲۳ سوره زمر برگزار می‌شود. شرکت در این نشست رایگان است و نیازی به ثبت‌نام ندارد.


شرکت کنندگان باید نرم افزارهای مورد نیاز برای ورود به نشست‌ دانشکده بویژه نرم افزار Adobe Connect را از طریق لینک https://srbiau.ac.ir/fa/page/6553 نصب کنند.


همچنین راهنمای نصب کیبورد فارسی در محیط Adobe Connect به آدرس https://srbiau.ac.ir/fa/page/6256/ در دسترس است.


گفتنی است، شرکت کنندگان باید پس از نصب نرم افزارهای لازم، لینک https://lms5.srbiau.ac.ir/quran/ را در قسمت Enter meeting URL وارد کنند و در کادر مهمان(Guest)، نام خود را به انگلیسی تایپ و وارد نشست شوند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته