دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

لیدررو مطالعه کنید////قدردانی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اهدای لوح تقدیر از زحمات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی قدردانی کرد. این مدل اخبار رو نمی زنیم نفرست مگر اینکه گزارش دیدار رد بنویسی پایانش تقدیر رو هم بیاری
کد خبر : 628542
قدرداني فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي از رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد، سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی  با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از تلاش‌ها و زحمات دکتر غلام‌رضا کاظمی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.


در بخشی از متن لوح آمده است:


جناب آقای دکتر کاظمی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی


عشق و ایثار گوهری گران‌بهاست که آدمی را به تلاش ماورای وظیفه وادار می‌کند و جامعه اسلامی ما از این نعمت الهی بهره وافری برده است که این خود مایه افتخار و مباهات است و بی‌تردید کسانی که زندگی خود را وقت خدمت گذاری در جهت بارور شدن شجره طیبه این انقلاب نموده اند، انسان‌هایی هستند که مصداق :السابقون" اند.


اینک از زحمات و تلاش‌های جنابعالی به مصداق حدیث شریف "من لم یسکر المنعم من المخلوقین، لم یشکرا...عزوجل" تقدیر و تشکر به عمل‌آورده و از کنار مضجع نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توفیقات روزافزون شما را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های متعالی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند تبارک‌وتعالی مسئلت دارم.


به گزارش آنا؛ در این دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان خراسان  رضوی و شمالی، مسئولان عقیدتی و سیاسی استان خراسان شمالی و رضوی، مدیرکل بازرسی، مدیرکل اوقاف و رئیس دادسرای قضایی انتظامی استان خراسان شمالی حضور داشتند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته